joi, 15 august 2013

Same. Unchanged.


    

Intotdeauna am avut tendinta sa schimb oamenii. Sa ii fac sa mi se asemene in gandire. Poate ca de vina a fost si dorinta invizibila de a fi mereu ”the first„..N am idee amu. Stiu doar ca am simtit mereu ca s ”altfel”..

Am specificat ”tendinta”, pentru a nu se intelege ca am si facut o. Adica am reusit sa inlocuiesc ceva in caracterul unora. Sau temperamentul lor. Sau infatisarea fizica. No way!..Ei au ramas aceeasi, Eu sunt eu.

Nu mi ar fi placut sa mi iasa chestia asta cu schimbatul. Parol! Eu plac un om pentru ceea ce ma atrage la el de prima oara. De ce mi as refuza asta apoi? L as preface intr un surogat a ceea ce ar dori altii sa vada, nicidecum la ce as vreau eu. Sau el/ea. 

Stiu. Am manipulat mult in viata asta. Amestecata. Realia cu Virtualia. Am manipulat fin, fara a fi simtita. Insa tind sa cred ca nu am facut o cu rautate. E tot un gen de a incerca sa schimb pe cineva, de dragul meu. Stiu. Uneori mi a reusit, alteori nu. Vanitatea mi vorbeste..

De ce vorbesc astazi despre schimbari? Pentru ca ,de curand, am aflat raspunsuri la multe intrebari nepuse. Mie insami. (Logic, tandemul de injeri fura p acolo, si mi o dat cate o frantura de solutie pentru a o putea eu dezvolta ulterior..).

Nu aleg multe persoane pentru a mi fi alaturi. Sau iau din multime, ceea ce cred eu ca mi e parte din suflet, minte si alte alea. Cern. Si raman cu cei ce cred ca vor ramane incarnati in mine. Ani. Eternitati.

Unii aleg sa ma viziteze cardiac doar cateva zile. Isi lasa amprenta insa, pentru o viata. Sunt cei de la care am invatat si cate ceva. Sa  incerc sa mi schimb EU din viziuni. La mine functioneaza faza cu inlocuitul de obiceiuri sau sentimente. Si, culmea..schimbarea nu e sinonima cu prefacatoria. E chiar true.

No injere..Vezi ce peroratie mi o fecundat neuronii in dupa amiaza asta? Mi era teama sa abordez subiectul asta. Pentru ca mi era frica ca voi SCHIMBA unele perceptii despre mine. Dar sti ce? 
I don t give a sheet..vorba unuia dintre neschimbati.Mi am dat seama ca restul lumii e prea anosta pentru cei ca mine, tine..si cei dragi mie. Tirada incheiata!

Concluzie: Cum nu am schimbat oameni, nu voi schimba nici sentimente. Poate doar in timp, vor fi inlocuite de altele. Mai profunde sau mai putin ..

Iubeste ma defecta..uraste ma perfecta..(si nu incerca sa ma schimbi)


8 comentarii :

  1. Lucrurile nu se schimba...noi suntem cei care ne schimbam.....Angel

    RăspundețiȘtergere
  2. Noi singuri,da. Insa pe cei de langa ..niciodata:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ioi, m-am inecat cu cafea. Stai calma nu tu ...fotografia :))
    Cine-o stropit-o asa ?!
    B. draga mea, asta nu-i tir, e lac adanc si profunzime...si ce-as dori eu de la toti asa oratorie, scurta si suucinta..si nu bla, bla cat China.
    Iaca...ma sterg de cafea si merg ...in...viata mea :))
    Ciufulesc la tine, poate-ti sta bine ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si daca ai sti ca mi am pus si camesa si cravata ca sa fiu orator d al cu drepturi depline..Al din poza, cica o incercat sa fie schimbat..dara vezi tu, culorile tat la el trag. Nu vrea schiNbare de la altii..
      Ia ciufuleste ma tu..puate se aranjeaza si claia me=))
      Pofta la ramasitele de coffey:*

      Ștergere
  4. Hmmm ce mo aciulea ciufuleala...camesa..cravata si alte parti....destrabaleala...fara je...ce rele sunteti...Angel

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ia ia..nu vrem sa ti disturbam atentia de la activitatile tale, injere..Apropos..faci cinste cu o inghtetata? Cu fistici?

      Ștergere
  5. Fac iubirica...sa fie 2 'inghetzatzi'...cnd e vb de ciufuleala...lasa toate activitatili...mai putin buburuza me....amu hai sa sa linjem 'inghetzatzili' cu fistic...yami-yamiiii...astept postare noua...Angel

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. no..io am halit inghetata in postarea urmatoare:D..Damn..

      Ștergere