miercuri, 14 august 2013

Gestica de buze.



   
 
-Ai observat ca zambesti? Chiar si far' de motiv?
-E doar un rictus.
-Iti pacalesti propriul EU?
-Taci. Lasa ma sa gandesc..

Da. Am zambit azi. Inca la ora la care tu dormeai. Sau iti savurai cafeaua. Mi am tarsait calcaiul defect spre job, cu castile pe urechi, si ochelarii de soare asezati strategic peste albastriti. (sau erau gri..ramasi de aseara..pff)

Am fost atat de dreapta de umeri azi, si plina de calm, incat m am prefacut ca nu vad priviri lacome ce se odihneau fugar pe decolteul meu, sau sagetau insidios crapatura indrazneata a fustei. 

Si iar simteam adulmecarile parfumului meu, si chiar vedeam ganduri. Ai crezut ca mi pasa, injere? Nu. Dar am zambit. Si am schiopat cat de elegant am putut. Un smile se poate preface in doua secunde in rictus. De durere. De sila. De pale amintirale. Sti?

Am vreme sa mi gandesc ziua. De la inceput chiar. De cand mi am mijit pleoapele incarcate inca de vise. De cand am muscat fugar dintr un mar, in drum spre baie. Si am iesit infasurata in prosopul acela roz, sa simt aerul rutinal. Si iara am zambit. 

M ai asteptat. Ca in fiece zi. un pic panicat, dar fericit. Si cum sa nu ti zambesc , injere? Iti trimit empatic certitudinea ca sunt aici. Si ca nu voi mai fugi niciodata. Raman atat de statica, incat si statuia mea imaginara iti va surade.

Ma uit la cana de cafea aproape goala. Nu mai am nici macar o scrumiera. Am spart o zambind. Fara de regrete. Si fara de tigari. O singura ispita mai am pe birou. O bricheta. E unica dovada ca pot ranji trecutului.

Si iti surad si acum, stiind ca ma vei dojeni. Mai tarziu. Cand ziua se va estompa, cand griji si patimi se vor duce in ieri, iar noi ne vom trai Acum ul. Si voi rade cand vei gesticula ca nu te am ascultat, ca am zambit durerii, si ca am ramas aceeasi incapatanata . Iar tu vei pune botic, zambind pe sub mustata, si vei finaliza mustrarea, prin acceptarea faptelor mele..

Si nu i asa ca vei face totul ca sa adorm zambindu ti..?

Uraste ma perfecta..iubeste ma defecta (dar zambind)..

3 comentarii :

  1. Zambetele sunt sarutarile sufletului....ne simtim bine atunci cnd zambim....tim suflete...faina postare....piesa nu mai zic....e pe masura...numai tu puteai sa faci astfel de combinatie...te sarut...Angel

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pff moo injere...a merit asteptarea ti sa inteleg..Deh..di vaina i stolul de injeri ce mi da inspiratiune..abia ce m am scuturat de fulgi divini..:*

      Ștergere
  2. E asa linistitor cand stii ca cina ar face totul doar ca sa te vada zambind.

    RăspundețiȘtergere