joi, 8 august 2013

Proud


   
 

Si cat de multe am pierdut din mandrie, injere? Cantitati enorme de sentimente, fericiri poate.. Pesimismul meu de odat', mi a facut atat de rau ,incat m am hotarat sa mi arunc parti din minte.
La ce bun sa mi tin atatea ratiuni eronate? De ce sa nu las totul sa se intample firesc?

E atat de cald  si n mine, injere..incat as vrea sa ma despui de toate rele ce mi apartin. Sa invat si eu cum e sa iubesc normal.
Pentru ca eu nu mi am aratat nimanui dragostea. Din mandrie.

Am tastat..am spus.. am crezut..in te iubesc. La ce bun? De cate mii de ori l am spus din complezenta in ultima vreme?  Sau cati din ei au vazut dincolo de cuvintele astea?

M am hidratat,injere. Cu propriile mi chestii apoase din ochi. Le am simtit gustul atat de sarat, incat mi o fost sete de mine. Si n am mai gasit nimic. Pentru ca de multe ori, sunt seaca.

Vezi? La mine nu a functionat niciodata fraza asta:"Mandria vine inaintea declinului". Pentru ca eu lasam in urma nedumeriri. Intrebari. Neraspunsuri. Mergeam inainte, inotand in vanitate..

De ce am nod in gat, injere? Pentru ce trebuie sa trec de fiecare data atat de repede de la extaz la cloaca agoniei proprii? Sa fie de la denicotinizarea mi voluntara? Probabil..

Niciodata nu mi am studiat constiinta atunci cand a trebuit. Am ignorat o ,pentru clipe efemere de pseudomultumire. Si mi a fost teama ca mi creez o reputatie dementa. Mi a pasat de limba celor ce nu pier nicicand. Si n am gandit o clipa ca nu mi trebuiesc gandurile altora..

Zbucium aiurea printre taceri ce nu si au rost, printre priviri fugare ce nu le vad, si printre mandrii..

O sa inchid muzica, injere. E sursa chestiilor alora sarate ce mi se scurg fara opreliste din ochii mei. Albastri. Saraci. Umezi dar atat de uscati pe dinauntru..

De ce am pareri de rau? Sau doar senzatii de regrete fara de motive? Nici tigari nu mai am...as fi fumat. Fara a citi reprosuri . Fara a tine cont de nimeni si de nimic.Pentru ca nu am facut o niciodata. Din pricina mandriei..

Clipe de slabiciune, injere. Maine o sa mi vina sa rup pagina asta plina de umoare retinala si de bitzi impersonali..

Imi e dor, injere..Nu ma intreba de cine. Ori pentru ce..Sau de ce. Nu as sti sa ti raspund...Azi sunt ciudata.
Atat.

.....................................................................

4 comentarii :

  1. Daca ai dreptul sa fii mandru de ceva,este vorba de puterea castigata prin tine insusti si careia ii esti deopotriva cauza,efect,principiu si rezultat....Angel

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Injere..Mandria me a fost vanitate. Un pacat capital. Stand insa si gandind la rece, amu ma felicit pentru mandrie..Am cu ce si de ce sa fiu mandra. Nu ma las umilita..si calcata n picioare..Multumesc:*

      Ștergere
  2. Asa cum spuneam , sunt masca
    citesc a N-a oara.
    Am vrut sa te preiau pe Fb dar am tacut,
    daca n-o faci tu
    de ce s-o fac eu,
    si-am tacut.
    ... sa-mi bag piciorele in ea viata daca nu esti geniu al inimii mele ! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ia scuate ti tu pisherele din veatza, si treci la pupacit..ca asa nu se vor vedea lacrimile mi..Ia ia..vezi de ce mi s mandra?La ce injeri am..cum sa nu fiu?:*

      Ștergere