luni, 5 august 2013

I die? Noo .. not in the month of August


    

Cica, am mai avea de trait vreo 18 zile, dupa spusele lui Rasputin. Acest insolit calugar, pe care nu l plac (ca si personaj istoric), ar mai fi nimerit cateva predictii. Amu, io nu cred in d' astea. Is destul de sceptica, chiar si pana la proba contrarie.
So..Posibil sa nu mai existam dupa 23 august. Asa ca ma gandii io, ce nefacute as face pana sa mor.

Sa ma reapuc de fumat?Nee..Numa' un trabuc as incerca..asa, de curiozitate. Faza cu jointul am lasat o in urma..nu m o atras de nici o culoare. Imi pot creea stare de beatitudine, singura. Depinde in care "sertar" al mintii mele cotrobai, si imi fack plinul de adrenalina mintenas..Fara ajutoare.

Beutura? Neah..Ma rezum la Radler. Ca are duar 2% alcohol in compozitie, si gust fain de limonada..Am experimentat de curand shout ul de tequila..nu stiu daca am scris corect, dar mi se rupe..Nice faza. "Linje, inghite si apoi suje". Scuze de apropouri le destul de erotice , insa cunoscatorii stiu semnificatia celor trei verbe.. 

Masculi? Pff.. Aici e grele. Cred ca imi rezerv ultimile 18 zile ,meditand la ce am avut. Si ce am pierdut. Sau nu. La cei ce m or iubit atat de profund, incat la prima mea tacere, au dat bir cu fugitii..La cei ce se laudau ca le sunt aer necesar respiratiei, si sanje util atriilor.
La cei ce mi or aruncat in obraz ca nu sunt in stare sa iubesc. Decat sa ma iubesc doar pe mine.
Sa mi blestem trecutul urat, plin de oameni urati si fizic si sufleteste. Sa ma felicit ca am iubit pasional, simplu si complicat totodata, persoane ce mi sunt si acum undeva..in cotloane ventriculare.

Sau sa ma relaxez. Sa mi intind picioarele pe pereti, sa devin letargica si sa mi bubuie in casti orice piesa aiurea. Sa nu mi pese de e zi sau noapte. 

Neahh..Scenariul asta e de cacao. Pentru ca nu il suport pe Rasputin, nu il voi crede, si nu va exista nici un armaghedon. 23 august va fi o zi normala. In care voi continua sa fiu javra rece pe interior, dar atat de calda la suprafata. Si o sa iubesc ce vreau. Pe cine mi doresc. Voi continua sa mi bat joc de altii, implicit de mine, pentru ca nu pot fi ipocrita sa ascund ca nu o fac..Uneori,insa.

P.S:Sunt lei destui ce si au loc in cusca inimii mele. Le urez si p acilea ceea ce vor ei sa se indeplineasca. Haidi, La multi ani!

Asadar, ma pregatesc sa traiesc in continuare, iubind injeri ,lei,raci, draci, melci, crabi si tate lighioanele... calcand peste cadavre existente sau nu, si ramanand imperturbabila la ceea ce nu mi face bine..



"Omului ii trebuie un vis,ca sa suporte realitatea"-Freud..
"..si cand m am trezit, am constatat ca i dimineata:))"- Borgia.

2 comentarii :

  1. Eu vreau sa mor cu tine....faina piesa...Angel

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si sa reinviem de fiece data injere..nu?:)..Dap..Rammstein. Ma energizeaza. Si pe mine. Dupa fiecare "moarte"..

      Ștergere