vineri, 30 august 2013

Imprumuta ma.(Extensii temporale.)




   
 

Da ma cateva momente, altui timp. Trecut,prezent,viitor..nu conteaza. Despica ma usor, si elibereaza mi EU l ce l vreau plecat acum din mine. N ai grija. Ma voi intoarce, pe acelasi praf de stele pe care l ai adunat, formandu ma. Facandu ma a ta.

Astazi am chef sa plutesc pe oriunde. Sa pot privi de sus ce am avut, puteam avea si ce nu am. Nu i tanguire. E curiozitate. Cum ar fi fost daca..

Nu mi place muntele. Dar vreau doar "one day" sa l simt in compania unei "Heidi" pierduta n lasitate..

Sau du ma pe pavele de centru vechi, mana n mana cu un trecut negru . Si da mi ragaz sa beau un Radler sa mi pot trage suflarea. Si apoi fug si de acolo.Promit.

Sau mai bine nu. Lasa ma usor sa mi traiesc prezentul alaturi de tine. Asa cum il avem. Cu zambete largi, cu salata de rosii, cu lacrimi picurate sacadat din doua in trei zile. Si cu ce ne apartine. Numai noua.

Si mai imprumuta ma mie. Pentru cateva ceasuri. Dar lasa ma sa gandesc tot la tine. La noi. La ce nu va fi daca nu vrem sa fie. 

Azi mi a fost dor secundal, doar. Si m am scuturat de trecut, sa pot ramane in prezent, stiind viitorul. Ce ne contine. Pe noi, o cana de ceai fierbinte, si o dulceata de visine.

Te sarut pe aripi..

2 comentarii :

  1. Sunt oameni pe care nu-i poti iubi decat daca le imprumuti niste calitati.....tim...Angel

    RăspundețiȘtergere