marți, 21 septembrie 2010

SOMETHING...part two



E frig. A inceput sa picure. Plumburiu.. Stau in ploaie. Tot calma. Ma sperie linistea mea.Corpul mi se razvrateste. Rece. Stropi din ce in ce mai mari lovesc timid. Apoi mai dur. Trec pe langa mine grabiti. Si oamenii. Si stropii de ploaie.....ploua infernal ca n luna lui Marte..



In statornicia mea,zambesc la figura oripilata a floraresei mele. Sarmana femeie! Tintuita in banalitatea cotidiana,a uitat sa mai viseze. Si iar o sumedenie de intrebari imi trec prin cap.."La ce s- o fi gandind?Oare va povesti cuiva de nebuna ciudata care i- a tinut companie azi? Se va inchina oare,dorind sa nu ajunga in locul meu?".."Are copii? Cati? Oare sta in Ferentari? Sau poate pe Soseaua Giurgiului.."



Soseaua Giurgiului...



"Voi latra eu de la geam si nu iti vor face nimic.."."Eu le dau de mancare ,nu ei mie.."."Astia sunt cainii tai,Val?".."Da,ubita,sunt aproape de casa..."



Am vizualizat pe moment ceva ce mi-a placut enorm:



"Tine-ma de mana,vreau sa fiu singura..". Bratul mi se departeaza instinctiv. Palma mea cuprinde ploaia. Ma uit la buimacita la raceala lichidului noros. Imi fuge din palma. A exista oare?



Parca nici nu a fost. Doar o umezeala stearsa confirma. M-am saturat de iluzii. Plec. Ba nu! Cred ca sunt caraghioasa. Parul mi s-a lipit de fata. Sunt uda. Dar atat de fericita..Si singura. Corectez.

Am uitat,pentru o clipa, de "tanti cu trandafirii". Dormiteaza la adapost,dar florile sunt afara. Am avut dreptate. Nu iubeste florile.


Red and rain..Blood and rain..sin..red..blue..rain..

Vreau o tigara. Cred ca am probleme cu memoria. Mai am un pachet inceput..Iar imi face feste bricheta. "O poti aprinde si pe vant. Pe asta nu ti o dau. E a mea!"

Ce bine e. Ca un orgasm. Fum albastru. Si ce daca inca mai ploua?...Macar jumatate din tigara..

"Dar si tu fumezi mult..Spune mi ca ma iubesti..Te iubesc,Val..stii asta.."Suna sec. Dar chiar il iubeam..

Farama de luciditate ma avertizeaza ca devin ridicola. A reinceput traficul. Privesc avida. Imi plac oamenii. Sunt o "fire sociabila". Ce patetic suna..Stiu cum sunt. Sunt eu. Si e deajuns. Ei na..

Am fost vinovata. Si? Ma poate ajuta cineva? Nop. Nu poate nimeni. Nu au cum..nu vreau sa fiu ajutata..

2 comentarii :

  1. " Stii ce esti?
    Esti un manuscris al unei scrisori divine,
    Esti oglinda care reflecta o fata zeiasca.
    Acest univers nu este in afara ta.
    Priveste in tine;
    tot ceea ce vrei sa fii
    Esti."- RUMI

    RăspundețiȘtergere
  2. A AJUTA MA DUCE CU GANDUL LA NEAJUTORAT ; FARA VLAGA ; FARA VOINTA ;FARA ..............
    NU ESTI ACEST OM , TU SI CAND CAZI O FACI IN MODUL CONSTIENT .
    OMUL DACA NU AR SIMTI MAI INTAI DUREREA NU AR STI CE INSEAMNA PLACEREA ( BUCURIA ) .
    FACEM SLALOM PRIN ACEASTA LUME PLINA DE INERTII SI INEPTII PT A AJUNGE LA O DESTINATIE CE NU MEREU SE DOVEDESTE A FI DESTINATIA POTRIVITA .

    RăspundețiȘtergere