miercuri, 22 septembrie 2010

SOMETHING...part three


S a trezit florareasa. Un tanar plapand, ii cere o garoafa. Nu imi plac garoafele. L am urat pe Mihai. Garoafe la nunta noastra, garoafe mamei in sicriu..

Poate nu are bani. O garoafa alba. E timid. Nu vrea rosie. Ii e teama de dragost.De voluptate.

Va ramane pur,ca si garoafa lui, toata viata.


Curios. Asteapta si el. E in fata mea. Se uita la ceas. Da. Vrea sa vina mai repede,dar totusi mai tarziu. Inchide umbrela. Stangaci. Nuuuu.....A rupt garoafa. Nu imi placea..dar imi pare rau. O arunca. Ce idioata. Florareasa l a blestemat. " Ia un trandafir,baiete. E mai rezistent. " Si rade superior. Mai rezistent? E stupida. Rezistent? "Si un abys moare.."

Tot o garoafa. Aceasta e roz. Prea dulce. Hotarat lucru: prima intalnire.


"Ce vom face cand ne vom intalni,sin? ..Nu stiu,ubita..Te voi lua in brate. Sa fiu sigur ca esti."


Un telefon. Al lui. Al meu e in masina. De ce sa il iau? E mut. Tace. Nu mi da nimic. Nici macar un mesaj. " Anumite taceri sunt prea rasunatoare pentru a fi intelese.."


Am o placere nedisimulata in a observa fata tampa a floraresei. Ma urmareste cum trec strada si deschid portiera. Nu i vine sa creada. Aveam unde sa ma feresc de ploaie. Doar eu am deschis masina. Deci imi apartine. Se indeparteaza cativa pasi, si se uita la numarul de inmatriculare. "Mda. Provincia. Asta s o fi ratacit.."O unda de compatimire aroganta,vad.O privesc dispretuitor. I am inchis orice portita de comunicare. Prin semne. Prin ganduri. Nu mi place sa inspir cuiva mila. Imi las geanta pe scaun. Cel din dreapta. Locul "mortului". Ma asez la volan. Oare ce muzica am? Stiu. Dar ma intreb. Sa treaca timpul. Care timp?


"Pentru ca numai timpul este capabil sa inteleaga cat de importanta este dragostea in viata.."


Iar e praf pe bord. Cand am plecat, mirosea a silicon. Am fumat. Mult. Logic. Geamul deschis.. Particule de praf de stele..


"Iubesc ceea ce fac. Mangai masinile. Stii..stau mult si le privesc inainte.." I am iubit mainile. Trupul. Ochii. "Ai primit un mesaj. ""kiss".."si eu"."Hei, unde pleci? Da mi pupicul." Te iubesc , Val. "Sunt Valentin. Vali. " ." O sa iti spun Val."


I am lasat acolo. Peste strada. E l asteapta. Iar ea casca. Fumeaza. Tine tigara cu trei degete. Ca barbatii. Rectific. Ca unii barbati. Imi displac totul la ea. Ipocrizia. Aroganta. Ignoranta.

Sunt sigura ca e o femeie perversa. "Vio, perverso..ce mi ai facut?" . Nu an stiut ca te doare,Sin. Doamne! Chiar nu am stiut..


"Durerile exprimate nu mai dor.." . Puteai sa imi spui. Ramai. Si as fi ramas..Si te as fi iubit. Cu trupul. Cu sufletul. Cu mintea. Cu tot. Tot. Toata.Nu era loc de nimic..


Hopa! A venit. E draguta. Dar mai in varsta decat el. Imbracata tinereste. Ostentativ. Prea frivol. Cu tocuri e mai inalta decat el. Are ochi frumosi. Ea.Caprui. Blanzi. Primeste floarea prea repede. Nici nu se uita la ea. Si a primi flori e o arta..

El ii asteapta reactia,vadit incurcat. Aiurea! Ea vorbeste tare,gesticuland. El tace. Si o priveste extaziat. E un fraier! Nu o "citeste".


"Stiu ca esti razbunatoare. Dar nu imi e frica.."."Nu pot fi razbunatoare cu tine. Te iubesc, Sin. De ce taci?"



Ar fi cazul sa plec. Ce astept? O iluzie.."Ce faci,Sin?".."."...stau cateodata in fata unei guri de metrou si privesc oamenii..". Ma asteptai. Acum stiu. Cat de ignoranta am putut fi..Chiar nu am crezut ca poti fi atat de sentimental..ca poti iubi.. Ca ma poti iubi. Asa. In felul tau.





Un comentariu :

  1. CINE DORESTE CA CELALALT SA IUBEASCA DOAR IN FELUL SAU ???
    COMPATIBILITATEA NU ESTE RELEVANTA CAND EXISTA SCLIPIRE ; NEBUNIE ; DRAGOSTE ............. ATUNCI TOTUL ESTE VRAJA INDRAGOSTILOR .
    SE SPUNE CA O RELATIE ESTE CA UN PARTENERIAT , IMPREUNA SPRE BUCURII ! IMPREUNA SPRE DURERI ! " SPRE " SAU " LA " ???

    RăspundețiȘtergere