sâmbătă, 2 august 2014

Primele sase.


O sa mi auzi vocea soptita. Peste tot. Si atunci cand trebuie. O sa mi vezi ochii privindu te oriunde. Si mi vei zambi.Stiind ca sunt in regula. Si ca momentele vor trece. Si ne vom atinge din nou.
Daca ti va lacrima sufletul, jur ca te bat. Pentru ca eu iti sunt aer. Si ma las respirata. Ca sa ma poti iubi in continuare.
Sa nu mi oftezi. Sti prea bine ca ti sunt stern,si ca ma  dor tresaririle tale. Noi nu plangem.Noi ne iubim.
Sa mi te afunzi in brate invizibile. Si sa mi spui tot ce simti,dar nu pot auzi.Nu inca. 
Vom trece. Vor pleca ore,ca sa poata veni minutele de regasire. 
Te vor astepta urmele. De talpi goale, pe nisip umed.
Te iubesc.Noapte buna,injere.Pe maine.
P.S.:Vezi? Asa mai pun si eu o tasta pe aici..Tim.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu