duminică, 3 august 2014

Ce mi ai spus tu.Ce nu fac eu.


Cand ai plecat ,mi ai spus in gluma,sa stau cu injerul meu de rezerva.Mai mult. Mi ai reprosat ca nu am unul:)).Am pus botic, chiar de stiai  ca  mi am tuguiat buzele   sa mi le saruti.Fugitiv.
Injer de rezerva. Toti pe care i am iubit,au fost unici. Unul singur,Injer. Tu. Dara pe tine te iubesc. Ca mi esti capat de dragoste. Adica final.  Si alt inceput.
Am obosit sa simt si pentru altii. Nu mai vreau.Si nu i mai vreau. Pentru ca nu m au vrut,atunci cand i am vrut.
Sti ca inca ma citesc? Asteapta febrili, poate mi voi mai aduce aminte de epocile lor. Sa i  mai venerez un  pic. Sa le mai ridic statui din cristale. Neah.  Nu m au meritat,cum nici eu nu i am avut pe ei.In totalitate.
Vezi ce mi fac destele cand tu nu esti? Amintesc neuronilor .Perioade fade. Faine.Dar mincinoase. Si mi mai trag un ranjet batjocoritor..spre ei. Sau spre mine.
Mi e dor de tine. Am ce face cat lipsesti. Pe bune. Dansez. De una singura. Asa cum o facem intotdeauna. Dupa. Dupa extaz. Te iubesc,mah.
Ia canta ma tu. Pe coaste,ceafa.Si dupa genunchi. Si murmura n tacere .Vorbe.Alinturi. Imbratisari.
Te vreau pe tine. Nimic de rezerva. 
Iti mai scriu diseara. Cerneala sanguina din falanje,abia si o dat drumu' .La tastat cuvinte. Si la iubit. Injer. Singular.
Azi sa mi zambesti,mah. Maine plangem din nou.Pariu?
Ne ustura neatingeri.Tim.
P.S.:Imi place sa scandalizez.Inca. Iti scriu doar in prosopul ala roz. Nah.Nimeni nu m o iubit nebun.Asa cum o faci tu.
Douaj'trei de ore.Mai am un infinit de secunde de numarat.Fa o si tu.Ne intalnim la jumate.Tim.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu