miercuri, 6 august 2014

Foc.Apa.


Am alergat dupa tine, ceasuri. Zile am hohotit, tacand. N  am privit in stanga. Nu te am simtit in dreapta. M am bucurat ca nu te am lasat in urma. Te am privit doar, indepartandu te..
Si  m am odihnit,anonim, pe o banca. Sa vad foc. Stins in apa de mare. Si am inspirat EU,am expirat TU. Asta i motivul pentru care te am ratacit prin sare de aer.Dar n am  plans. La ce bune lichide retinale, atata vreme cat exista infinit de ape albastre. Verzi. Sau negre.
Am metamorfozat si am metaforizat inceputul de pauza, injere. Mi e mai usor sa ma joc cu cuvintele, decat sa mi bat joc de trairi. Ma protejez prin fraze, de neputinte. Ma arunc in tumult de litere, pentru a mi trece din usturime de dor.
Nu  stiu daca mi ar fi placut sa  fiu femeia aceea solitara care priveste PREA linistita,apusul. Nu cred ca m ar fi lasat angoasele. Si eu, m as fi contopit cu totul . Mare si apus. Linisti si talazuri.
Si n as sta asa elegant. Nuuu. Mi as aduce ambii genunchi la piept, as avea casti ,si o tigara n mana. Stinsa - neaprinsa. Si apoi, dintr o data, m as lua la intrecere cu valurile. Ar conta ca genunchii odihniti ar fi spalati de spuma de nserat? Nuu. Sau as sta sprijninita pe calcaie, pana as ameti..sa simt cum mi se scurge nisipul sub talpi..sa am senzatia ca ma trage marea spre ea.
Cat dureaza un apus? Cateva minute. Pentru mine..un pumn de secole.
M ai lasat ascultand I see fire. Tu m ai vazut foc. Eu te zaresc, mare. Intre noi , cateva cicluri   de zi/noapte. Si tanguieli de pescarus.
Te iubesc,mah.
Am uitat..Nu vreau salcie desupra.Vreau cer. Aproape plin de stele.
Si iara te iubesc. Mah.
Mai faina i varianta asta a song ului. Asculta. Si iubeste ma.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu