luni, 11 august 2014

Pentru ca (i)maturitate.


Incerc sa ma obisnuiesc cu ideea de femeie la 40 de ani. Is aceeasi,ca si amu 2 zile. Voi fi la fel si cand voi face 41,42...etc. E sperietura aia initiala..cum ca s ar putea schimba ceva in viata, ca imbatranesti,ca se duce tot ce ar putea fi "altfel", si ca vei cadea intr o rutina infinita din care nu vei mai putea scapa.. E pe dreaq..O sa am un deceniu la dispozitie (cu voia Celui de Sus), in care sa fac ceea ce mi doreste sufletul. Si mintea. Si inima,nah..

Acum 10 ani, dupa o noapte de garda, implineam 30. Colega  ce ma schimba,vine intins la mine,ma ia in brate, si mi ureaza La multi ani. Nu apucasem sa ma spal pe ochi. Aruncasem repede in gura o ciunga, si merg sa ma spal pe mecla. Ridic capul..si ma  buseste instantaneu plansul,da? Ridul de expresie dintre ochi, parca se adancise mai mult..sa mi faca n ciuda..
Mnoo..destule  in ultimul decalog..Majoritatea numai amaraciuni. Rar intamplari hepi. Dara toate is cu rost. Sa te adanceasca, sau sa te invete sa  stai drept, si sa treci  peste..

Ieri, 40. Trec peste amanuntele zilei. O fost una mai mult sau mai putin obisnuita. Sentimentul insa nu mi a mai fost de panica. Sa ma fi maturizat total? No way. Doar ca mi am acceptat prezentul. Durerile. Fericirile. Neimplinirile. In/satisfactiile. Si singuratatea. Adicatalea is inconjurata de iubire. Dara ma retrag in mine in fiece sutime de secunda. Pentru ca sunt o egoista ce si  doreste liniste interioara. Inainte de toate.

Nu s in starea Zen. M  am lasat de filosofiile altora. Ar trebui sa nu mai amestec doleantele mele cu ale celorlalti. Sa nu mi mai fie teama ca dezamagesc, sau ca le insel asteptarile..La urma urmei, fiecare imi intoarce spatele la un moment dat, si raman tot eu cu mine. No problem. Much better.

Aveam de gand sa scriu 40 de dorinte pentru urmatorii  alti 10 ani. Nu am chef azi. Nu stiu cum sa mi aranjez viata pe taste. Nici macar nu vreau asta.

Hepi bavdei mie. Totul va fi bine. Sau nu.
P.S. Tare dor imi e de mare. Sfredel de valuri inlauntrul meu, nu pot fi dezlantuite.Nu inca.

Un comentariu :

  1. ..si eu am plans la 30...am plans mult spre seara, am fost fara chef toata ziua.
    La 40 ... m-am resemnat . :)
    Hai la mare !

    RăspundețiȘtergere