miercuri, 4 septembrie 2013

Forfecarea de miercuri.


   
 
Damn. Astazi am dat iama printre bloage. De tat neamu' si feluritele feluri feluroase. Am ras de a binelea, am stat o tzara si am rationat la niste chestiuni de corason, mi am incercat maindu' sa vaz daca mai functioneste la capacitatea reala. De ce facui toate astea? Ca asa vrut fizica me. Happy.

Si am constata ca s mica. Mica. Mica. Pe bune. Am descoperit blogeri de blogeri,fratele meu. Ce mi or incantat si uNplut retinile , mai abitir decat Suleymanu',aseara.

Si am vazut diverse puneri in pajina. Colori peste colori. Muzichie ascultai la discretie, deschis am uokii cat doo cepe cand  am mai dat si peste nebuni ca mine. Care se joaca cu cuvintele asa cum le doreste sinapsa de moment.

Admirez uoamenii astia. Zau. Si stiti de ce? Pentru ca au curajul sa fie "altfel" . Sa iasa din monotonia liNbajului elevat, sa jongleze cu figuri de stil si metafore nestilizate..ce sa mai..sa traiasca liber , tastand cu respiratii usoare si nezidite gramatical.

Amu nu blagoslovesc "agramaticalii". Nici vorba. De altfel, nu e posibil sa gasesti un bloger care nu are cat de cat habar de elementarele acorduri sau conjugari de verbe, ori ce o mai fi. Nah. Si io poate nu uzez de semnele de punctuatie asa cum tre', sau mai uit cate un i sau cate o cratima(pe care n o pun cam niciodata, pentru ca a mea-cratima- e invizibila). 

Amu citii o postare naiva. Pe bune. Un copilas de vreo douaj si ceva de ani, ne intreaba inocent:"Bucurosi ca a venit toamna?" Uhh..ce i as fi raspuns.. Ca am mancarici in deste..dara i as fi murdarit pajina cu ironia me necontrolata. Iar azi is generoasa. Nu vreau sarcasm. Si nici ironie.

Cei ce folosesc blogspotul, stiu ca oricand, poti vedea activitatea celor pe care ii urmaresti. Ma cufund cateodata in profunzimea lor. Sau in simplicism. Sau in minciuna lor. Whatever. Suntem free p acilea..nu? Atunci sa ne comportam ca atare. 

Si tot mica ma simtzasc. Mica. Mica. Pe bune. Gandii ca poate eu nu dau prea mare importanta scrisului meu. Dara nu e asa. Dau. Evit insa sa multumesc "auditoriul". De ce? Pentru ca m as dezgoli eu.

Asa ca, dragii mei, periplul blogaral s o inchis. Amu ma simtzasc medie. Ca si importanta p acilea. Nu va promitez nimic. Ca voi scrie mai bine. Sau mai aiurea. Sau ca voi scrie. Esential e ca simt. Ce scriu.

P.S. :Si sa sti injere, ca am invatat sa iubesc toamna.

E absurd când omul își folosește o bună parte din energie ca să se lupte împotriva lui însuși. Georges Simenon 

2 comentarii :