luni, 30 septembrie 2013

Bare with me.


   
Si imi e frig, dar vreau sa ma dezbrac de mine. Pentru o clipa sau pentru o infima eternitate. Sa mi ies din trup si sa ma privesc. Sa mi tin capul in maini, pe genunchi, si sa par garbovita de atat de multe alte ale mele. Sa fiu undeva sus, neplutind . Pentru ca nu as avea aripi. Dar sa fiu intr o imponderabilitate inteleasa doar de mine.

Ce as vedea? Un chip comun ce se pierde usor printr o multime de miliarde de alte eu ri. Doar negrul ce l port m ar detasa un pic, poate, de comunul nuantelor vii. Sau poate ca m as retrage eu, ferindu ma din calea celor comuni si rutinabili, pentru a mi pastra doza aia de ciudatenie. Sau poate ca nu as face nimic din toate astea.

Vreau sa ma jupoi doar de mine. Sa ma asez confortabil in pielea unei perfecte. Trupesc si mental. Sa ma vad fara de cusur, adorata, adulata si aroganta. Constienta de neimperfectiunea mea. Sa impart surasuri artificiale in stanga si in dreapta, sa mi se sarute urme de pasi nepasiti. 
Nop. Nu mi ar place. M as plictisi sa ma iubesc doar pe mine.

Dezbraca m as o mica vesnicie de mine. Sa intru in tine si sa ma vad prin ochii tai. Sa ma astept de fiece data cand nu sunt acolo, langa tine, si sa mi fac griji. Grijile tale. Sa umblu bezmetica in trupul tau, pasind rar intre ce am (ai) , si vreau sa am. Dar nu am (ai). Si nu m as decide nici eu. As pendula. Pentru ca leaganul incertitudinii adoarme monstrii constiintei..(Apropos: Azi ti am zis ca te iubesc, injere?)

Si mi as mai da jos cateva zdrente din mine. Ca sa fiu o pseudoeu. Sa incerc sa intru in mintea mea, si sa mi fur din ceea ce gandesc. Ca sa pot asterne altundeva, sentimente imprumutate prin dramatizari ieftine ce nu mi apartin, dar de fapt sunt ale mele. (Amu intelegi , injero?). Si n as fi eu. Originala. Ci doar surogatul surogatelor ce ma plagiaza de ani, incercand sa mi ia locul in propria mea minte si din singurul meu lob drept in care mi posed propria mi imaginatie.

Ma pot dezbraca. In multe feluri. De mine. Din curiozitate, din dorinta de a ma reincalzi prin mine, si de a fi altcineva. Pentru o milisecunda. Dar m as dori cu atat de multa ardoare inapoi, incat nu stiu de ar fi posibil sa raman aceeasi.

Uraste ma perfecta..iubeste ma defecta.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu