marți, 17 mai 2011

LEGATURI NEPRIMEJDIOASE..



  I don' t have a bro..or a sis.Never. Am avut nevoie.Si inca mai am. Blamati ma ca traiesc aici.Si in virtual. Nu imi pasa. Exist real. Altfel nu as simti.. Sunt doar cativa ce i ce ma simt..Le intutuiesc onestitatea. Acestora le multumesc.Si incerc sa le impart cate o bucata din suflet. Infima..dar reala.De ce m am hotarat sa scriu despre ei/ele? Pentru ca fac parte din lumea mea.Pentru o ora pe zi,sau pentru o clipa in eternitate..
  Sunt fericita pt O...Va spune "da " in curand pentru tot restul vietii..Ii ador grija fata de "tragediile" mele..,iar sinceritatea lui fatzisa, ma impiedica voluntar in a l minti..
  Plang cu tine,F...Dar stiu ca mi esti puternica..Nimic nu te va dobori..Durerea nu va trece,insa..C'est la vie..N'est pas,ma soeur?
  Tu..my cloud..Cel ce mi simte turbata mi fire,si ma orienteaza subtil spre irealul realului..Blandul oltean al vechii Engliterre..
  I..Dezradacinata far' de voie de casa si de fiu...Mi i dor de intelepciunea si maturitatea ta,surioara..Stiu ca ma citesti..Si ca iti picura o lacrima..in tandem cu o picatura rebela din irisu mi albastru...
  Si tu..Frumusila mea..Cea care mi suporti obsesia mi maladiva zilnic..si ma plangi mereu,razandu mi infantilitatile..Nocturna confidenta si zilnic reazam psihic..
  Iertati m a ,dragii mei!Va cunoasteti nebuna..Si ii daruitzi prezumtia de anormala..nu?Traim real. Constientizand asta. Dar putem avea lacrimi si aici.Transformandu ne din niste bitzi impersonali, in minti inlantuite..refractare vis a vis de cei ce ponegresc interumanitatea existenta si aici..
  P.S:Am simtit nevoia sa imi fiti aproape..Acum.Atat! 



Eric Schmidt: “Internetul e primul lucru construit de umanitate pe care aceasta nu-l înţelege, cel mai mare experiment anarhic din istoria noastră”.....

5 comentarii :

  1. Și dacă totuși ziduri cad
    Eternități infime si lacrimi în ruine...
    Să ai un frate sau o soră
    E totuși povară prea minoră...
    Dar ce povară fie cînd ai nevoie tare
    Să fii ținut în brațe, să simți o îmbrățișare?
    Deci te sărut cu drag...
    Tu sora mea cea mare.
    Chiar daca te pup din depărtare....

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt si eu aici langa tine, dezmatata, desfranata, poate mult prea tacuta, dar ...

    RăspundețiȘtergere
  3. Mauricia:Si iti multumesc ca esti...

    RăspundețiȘtergere
  4. http://www.youtube.com/watch?v=NxWSZ2aXMeY

    RăspundețiȘtergere