luni, 30 mai 2011

CARPE DIEM..



Basta cu criza de identitate...Cica m am regasit. Era inevitabil.Doar..is "pacatoasa si pohticioasa".. De viatza.. De un nou inceput..(de parca ar exista un vechi inceput..bleah..ce idiotenie..)
  Whatever..Mintea ma avertizeaza sa fiu cat de cat pragmatica.Trupul si inima tanjesc. Ele stiu la ce..Am spus "inima". Metaforic. Caci pentru ca sufletu mi este luat. Definitiv. Incercai eu sa mi l recuperez,dar nu vru afurisitul sa paraseasca..nu conteaza ce..sau pe cine..In fine..
  Nu vreau sa simulez fericirea- de fapt,starea de bine..de liniste interioara..Cum de altfel nu imi pot ascunde nici procentul acela de suferinta (in fact-neputinta)- care persista .Inca. Pricina?No matter..
  Carpe diem,Angel..Pazea,zarghitule..Devin slow,dar sigur, parte din tine..Cat e posibil..For now.
  Viitoru mi? In fog..Insa..cika apare vara.Soon. Si va fi soare si la mine pe ulitza..Ups.Pe strada..Oriunde..
  Nu i asa ca imi va fi bine? Aprobati ma. Va roaga je.. Promit ca Pacatoasa nu va va dezamagi..Sau Sinner..pt a nu produce confuzii.. Borgia? Neah..Mai bine eu. Vio.

2 comentarii :

  1. Decat sa te intrebi tot timpul “de ce” si “pentru ce” mai bine te bucuri de ceea ce ai in acest moment....http://www.trilulilu.ro/porta_marius/48e89e728d7584...Angel

    RăspundețiȘtergere
  2. A fost impulsul dat de tine..apoi...probabil o bucata de soarta..who knows?

    RăspundețiȘtergere