marți, 17 mai 2011

Domnii prefera proastele..


  Un nou serial pe AXN. Recunosc. Nu am vizionat nici un episod.Insa mi a atras atentia titlul.Si cum imi pare o provocare in sine..let s do it.....
  Stiti deja ca uzez foarte des de cliseul "Sunt blonda,deci.."-cunoscuta faza cu si despre mitul "stupid blonde"..Mdap..Amu las deoparte coloratura podoabei capilare. Nu are maxima relevantza. Pentru ca eu stiu ca barbatii admira inteligenta femeilor. Dar nu o accepta.Un exemplu:Ea, o tipa isteata. El, cu un Iq  satisfacator,insa cu un orgoliu taurin/bovin fantastic..Ea,simuleaza prostia pentru a i face lui pe plac. El simte asta, si  o indeparteaza. Dur. Recunoscandu i desteptaciunea, pretextand posibila imposibilitate de a o domina..Pe toate planurile..
  Ja ja ja..Hmm..Chestia asta m a pus pe ganduri. Pe bune. Poi ce vina are biata femeie daca circumvolutiunile ei cerebeloase se adancesc progresiv?Ar fi o solutie.Lobotomia..No way..
  Acum , devenind again serioasa, eu vreau o doza fatala de intelijentza..Dar nu in domeniul real..a stiintelor reale in facts..Imi repugna exactitatea lor..-dar asta i alta papa de fish..
  Declar solemn ca imi doresc mai multa perversitate fatza de propriu mi ego, o farama de dispret fata de romantismul meu incurabil, si o parte de real cinism vis a vis de alegerile mi nepotrivite.....si vrabia tot la malai viseaza.....Deh! Am mers pe principiul ca "dasteptaciunea" ce traje dupa sine un corp dizgratios, se poate duela cu gingasia unei frumuseti fizice  total ignorante. Deznodamantul? Am pierdut..o minciuna perpetua. Am castigat..respectu mi de sine..si...ca sa nu va/ ma dezamagesc..inchei ..
                                         " I'm still the best, and fack (the part of..)rest..."
  Si ce daca domnii prefera proastele..Ma las oricand aleasa de un OM. In adevaratul sens al cuvantului..Pentru ca, folosind un alt stereotip neaos..."Dupa revolutie,toate javrele au devenit domni..."..las tagma canina linistita...Si apelez la un "om de bine'..Ca "sa traiesc bine!"
..................................................by Me

6 comentarii :

  1. de ce ma regasesc in aproape toate postarile tale??? de ce simt si eu exact ce simti si tu??? e greu si dureros...cel putin pentru mine...

    RăspundețiȘtergere
  2. aaa..si inca ceva...o adresa de mail..ceva...sa vorim...simt ca tu m-ai putea intelege. merci mult:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce bine ca scrii aceste adevaruri sa stim toate ca daca nu esti si inteligenta degeaba hoitul cladit dupa masurile celebre. Si mai e nevoie de zambet, adica de suras, nu de rasul "ca proasa", nu?

    RăspundețiȘtergere
  4. Proastele sint mult mai ieftine,deh e criza.Desteptele cica se lasa greu dar au foamea in gitzi cit coshul de baschet.Sicer eu prefer proastele,se dezbraca repede si nu intreaba nimic.

    RăspundețiȘtergere
  5. next,vali..te stiu prea bine,si intuiam raspunsul..

    RăspundețiȘtergere
  6. bineinteles ca preferi vali proastele, la destepte nu le-ai face fata.

    RăspundețiȘtergere