joi, 19 mai 2011

Dezamagire?...sau ..dezgust..

  


  To bad for you..Mi ai stricat 2 zile..sau 3 ani..It s enought!
  La naiba! Am crezut ca voi termina cu polemicile virtuale..Insa ,acum, ma simt pe deplin indreptatita sa dau ULTIMA replica..De ce? Pentru ca incerc sa imi platesc politele cat de cat..
  Precizez ca nu ma consider nimic altceva decat o persoana normala ce isi asterne trairile REALE ,gandurile si FRUSTRARILE aici..pe caietul electronic..
  Nu am nevoie de superlative. Nu caut asta. Multumesc totusi celor ce ma citesc..Pentru ca isi rapesc din timp sa mi parcurga "aberatiile"..
  Cu 2 zile in urma,am pus aici,doua postari..Una dedicata celor dragi mie..cealalta voind a fi o "dizertatie" vis a vis de preferintele unor barbati.Ca urmare a parerii mele personale,formatate cat de elegant posibil,in stil propriu, am primit comentarii de apreciere (multumesc acelora ce au fost dragutzi)..si un comm pe care am fost nevoita sa il sterg,deoarece mi s a parut badaran.Amu..stiu..parerile sunt impartite. Asa ca mi am facut Mea Culpa..si il postez acum..insa cu biiiip urile de rigoare..

  Anonim spunea... date in p**** mea de frustrata esti o timpita revino dreaqu la realitate sunt dezgustat nu mai vinde gogosi esti o grasa infecta.......

  Ashea..Sa analizam continutul..

  Sa ma dau in p**** ta..ntz..nu vreau..am gusturi mult mai fine decat organul tau..believe me..nu ma ofer oricui si oricum..Bun! Next..
  Frustrata..am recunoscut,dragalashu' ca sunt..nu trebuia sa mi reamintesti..Fiecare avem frustrari..ca le aratam altora sau nu..e treaba fiecaruia..
  Tampita nu s...poate doar un pic naiva..a nu se "confonda"..totusi..
  In realitate SUNT..altfel nu a si lua exemple din viatza..dar ce stii tu..
  Te Dezgust..ahh.. cum imi permit?Sa atentez la pudoarea si linistea unui lash ANONIM? Shame on me..
  Nu ma deranjeaza ca m ai facut GRASA. Sincer.M ai ajutat sa mi dau seama cine esti.Deh..Im not perfect. Nu ti am mancat din cratita,si nu mi pasa cum ma vezi tu..go to silfide..Mi se rupe!
  Toate pana aici is pardonabile. Dar epitetul de "infecta" nu mi place.Hai sa vedem etimologia cuvantului conform dex:INFÉCT, -Ă, infecți, -te, adj. 1. (Despre mirosuri) Greu, urât, puturos, rău; (despre aer) stricat, viciat, greu. 2. (Despre obiecte) Cu aspect respingător, neîngrijit, murdar, urât, de calitate proastă; rău. 3. (Despre oameni și manifestările lor) Cu caracter josnic, mârșav, oribil. – Din fr. infect, lat. infectus..sa inteleg ca am un caracter josnic..marsav..uhh..La naiba! Iar esti invidios ca te am intrecut..Bila alba pentru mine..Huoo pt tine..

  Mah ANONIMULE...Atata vreme cat nu ai curajul de a ti pune semnatura sub un nick..cat de cat real, nu te pot cataloga decat ca fiind o picatura Fluegge care apare brusc,explodeaza ,infecteaza, apoi piere..la fel de repede cum a si aparut...
(cauta pe Google..daca nu stii ce inseamna picatura ..)-lasand in urma o halena dizgratioasa..care nu piere ,oricat de mult Colgate ai folosi..

  Si uite asa mi ai mai dat o idee pentru un subiect de dezbatut..pentru care..din pacate,NU iti multumesc. Pentru ca nu am kef. In schimb, apreciez faptul ca m ai determinat sa moderez comentariile..intr un final..

  Si...ca sa nu imi lashi vreun sertar de frigider -ipotetic- gol..iti dedic refrenul urmatoarei melodii..Sau poate preferi Trilogia..lui Margineanu-fiind in mediul tau. GATA.









Doleantza? ...CARA TE DREAQ DIN VIATZA MEA...SI IGNORA MA!


Si inca o dedikiss for you.. 
 Intrebare:Cum se numeste un barbat caruia ii lipseste 90% din creier?
 Raspuns:Un barbat castrat... 

Asta..de dragul vremurilor trecute...

3 comentarii :

  1. Da uitarii si mergi mai departe...http://www.youtube.com/watch?v=0Ln-hqs-Eag

    RăspundețiȘtergere
  2. Mai draga ,hm vorba lui nea Nelu, dar vad ca ai ceva contragii p-aci.

    RăspundețiȘtergere
  3. estem...deh..altfel as fi o insignifianta,nu???

    RăspundețiȘtergere