vineri, 4 februarie 2011

SCENARIU..(pura fictiune)


"Sunt aici pentru tine, poate nu sa-ti daruiesc tot ce-ai visat dar macar sa te-ajut sa nu renunti la visele tale, poate nu sa te fac cea mai bogata femeie de pe pamant dar cu siguranta cea mai iubita"


Iar incerc sa "agatz" naive..Imi va  reusi oare?A cata vulnerabila va cumpara iluzii de la mine?Im a very master..Fac ce doresc,cu cine vreau. Arta de a seduce imi este abecedar.Cu ce folos insa?Singur. Sunt tot singur.Ma amagesc singur. Pe EA o vreau.Pe cea care a plecat. Din nou. Istoria se repeta. O iubesc..insa nu stiu cum sa ii arat.Ma doare.
Caut un surogat in toate femeile pe care le vrajesc. Nici una nu e ca ea.Atat de rece..insa atat de calda in interior. Ignoranta,si totusi prezenta intotdeauna..O vreau inapoi. Vreau sa o stiu acolo..langa mine.. tacuta ..docila..I am facut o promisiune. Si mi o voi tine.. Trebuie sa aiba incredere in mine..Dar eu am in ea?Iam spus ca doar 50 %.Si am avut dreptate. Se joaca cu mine.Iar eu cu multe altele..Cu ea..Poate cu ea cel mai mult.. Dar o iubesc. Tnjesc dupa atingerea ei. Dupa delicatetea si rabdarea ei.. Oare mai avem mult pana la termenul limita? Ma va mai dori?....Sunt NIMIC fara ea.. Iar ea e TOTUL..
 


Aceasta postare este o fantezie..asa ca..tratati o ca atare..

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu