vineri, 11 februarie 2011

Bachus,my love..

La draq.De ce se ingusteaza panorama incaperii? Gata. Stiu. Pentru ca m am transfuzat cu sange. De taur. Hmm..Placuta senzatie. Barbia mi rezemata de tablia mesei, imi optureaza privirea. Adica imi impiedica ochisorii sa vada paharu'.
Sheet! Daca incerc sa tin capul sus,se duce echilibrul. Ups.Up. Incet. Cand l am beut ,era o tzara mai dulce. Bleah! Amu de ce i amar?
Ni la Bosquito..Cica se da pe Tobogan..Si ce daca. Mie nu mi trebue..Is agitata si fara..Ce draq bolboroseste pletosul ala acolo? Ca nu se schimba.Aha. Ramane ashea. Cum am stabilit.Da.Taci in pana mea.. Ma iritzi.. Marsh..Dupa mine..Next..
Mai vreau un pahar.Mmmmm....Doua deste de lichid pe fund de sticla. wow. Ce pink ii totu'..
Up,bitch..In doaua membre,nu in patru..Esti o lady,ce puii mei..Uf..Greu la deal..ca parca la vale ii mai usor..Ntz..Este hard. sau rock. Totul sau nimic.Si.Sau. Cum o fi,numa' sa fie..
Ce gust naspa are tigara asta..Nda..Cap sec. Fumez filtru.Filtrat. Flirtrat.Conteaza ce fack?
Abonata Cosmo e  drinky.Praf. Suna pana crapi..Ca io s vie. Respir sanje. De taur.Ups. Da te draq de clopot. Ca nu vreau loc cu verdeata...
As bea un red sin.Ba pardon. Un red bull. Ce mi da aripi. Io te ca zbor.Fara parasuta. Deasupra unui cuib d e viespi.Ba nu. De zmei. La draq. Numa' la cuci imi sta gandu'..
Ma doare capu'.Sec. Mi am sinucis neuronu' meu de blonda sub acoperire.No..Is proasta amu.Gata. Tac. Si 'nghit. Merlot. Uhh...Vreau sa merg drept. La tinta.Ce draq ii aia? Luminita de la capatul scarilor..Aaaa..Tunelului..
Ce mai vrei? Ca eu nu doresc nimic.Doar sa se stinga flacarile. Ups. Fire. Gura. Nu vreau. Mrrr..Io te la javrette..Imi da un ultimate. Ultimatum. Terminatoru'..
Ups. Gata. Tac. Si trag pe nas. Fum de tigara. Ca praf de stele tragi tu..Da da..
Mi e foame. Dar vreau ciuperci. Os nu servesc. Regurgitez apoi. 
Taci draq din gura, Nino cu hamoru' tau...Ete la el.Cica is steaua lui de pe cer..u'..gurii . Mele. Negre.            De bitch..
Sus. Ioi..Unde i canapeaua? Rosie. Asa o vreau io..Si sa aiba si perne..cu surprize.Nu s suparata.Zau .Dar vreau sa dansez. Printre mobile. Perpetuum. Bamg. Gang.Ups..
Ce palma stanga am..Stai c o citesc. Ca mie imi place chiromantia. Si nebunia. Al draq scris..Ce mic e. ..da' nu dau caps look ca mi iau kik. Ca ubitu.Lu' altele. Ashea..
Sa mi zica si mie cineva de ce am dres cu portjartier si body. Gurad. Pe mine. Ha?D'aia dardaiam. De frig...ida ce 's. A draq racitura...
Hopa sus. La dush. Taci draq, Vijelie..Ca tu ai fost mare bagabont,da' nu mai esti.Ca altzii. Vreau sa ard. Si sa ma ard..a..focu'. Fire. Ce fitze am pe mine..Io te dushu'. Cine draq a inventat jartelele astea,ca nu se dau dupa mine..Uff..Hot. Apa,moo..Ca io s doar calda...Care ma 'mpingi spre faiantza? Io te l pe Gandalf..Hi,hi,hi...Baga d' alea cu alabalamandarina.Portocala. Tot citrice's...
Ioi..Ce distrusa se uita la mine. Din oglinda.Marsh,hiena..N auzi?Ca ti dau ultimate acum.Ultimatum. Dispari. Cara te. In dormitor.Ca nu i nici un cineva care te asteapta..Care este. Ups. Sorry,Dom'Vanghelie,da' tot cu sectoru' matale am ce am..
Halatu'. Unde i halatu'?Ashea..E pe mine..Ni la el,tacutu'...
Da' mie cine mi face masaj? Terapeutic,moo...Gata. Stiu. Express..ivitatea meclei mele ma anunta ca tre sa mai beau. Aqua dolce. Nu estem. Doar Cola cu Merlot. Am limba mova. Stiu io. 
Vreau placere..a.De a visa . Cu ochii inchisi de data asta. Shhhhtttt...Gata. Gura. Dorm.
Dar nu am somn.Tigari..nu's. Beutura nu mai intra. Haleala...ntz. Stiu.De lamaie. Ceai.
Unde i bricheta?In baie,sa fie si la mine una de rezerva...
Nu mai canta muzica. Ba da. Orchestra. Epica. Equilibrum...Imi revine.Sac.Mmmm...Bun ceaiul asta al meu.Sa stii..
Maine voi fi ca draq.Lol...Respir inca. E de bine. Kiss you la voi..C'est fini la comedie.Nani. Si uitare.

Aceasta satira este un pamflet..si va invit sa recunoasteti pleonasmu'.Ca atare,toate personajel sunt a draq de reale.. ca si mahmureala de dupa......




Un comentariu :