miercuri, 16 februarie 2011

Replica

Nu am negat niciodata ce simt. Si cui ii apartine sufletul meu in totalitate. Si a cui sunt..Doar ca am fost inteleasa eronat. Da .Spun "te iubesc". Si simt asta. Insa,diferit..pentru diferite persoane. Pot iubi in multe feluri. Pot simti divers. Amalgamul de stari trait de mine,cuprinde un mic univers. Ce imi apartine. In totalitate.In mine e un razboi continuu..pacat insa,ca nu imi cunosc adversarii...Va urma.

Un comentariu :

  1. E tragic, draga mea,... atunci cand iubesti la fel mai multe persoane,... chiar daca nu cu aceeasi intensitate... In sensul ca pot fi iubiri "diferite" intr-un sens aparte,... dar "necesare",... nu poti renunta la niciuna din ele... Poti sa traiesti o pasiune nebuna,.. chiar nimicitoare cu cineva,... care te lasa pustiit,... te arde pana la scrum... si o dragoste mai calma,... alinatoare cu altcineva,... care te readuce pe linia de plutire,... te racoreste... E si, poate,...un fel de "instinct de supravietuire" intr-un fel aparte... "colacul de salvare",... "varianta de rezerva"... Dar poate fi si dragoste curata ptr. amandoua persoanele... Nu e vorba de ipocrizie,... de a fi un "escroc sentimental",... un ticalos fara suflet... Esti sincer in sentimentele tale,... dar asa ti-a fost "datul"... Cautandu-ti sufletul complementar (nu cred in cel pereche,... mi se pare absurda ideea,... in fine),... poate nu a venit inca momentul regasirii,.. al implinirii SENSULUI,... in unicitate si eternitate... Si atunci... pana la apoteoza,... perindandu-te prin diverse vieti,... culegi si apoi alegi,... in fiecare dintre vieti,... cateva suflete in care gasesti franturi din tine... Evident ca "povestea" nu are cum sa fie cu happy-end,... mai devreme/mai tarziu se confirma zicala cu alergatul dupa doi iepurasi...

    RăspundețiȘtergere