luni, 10 februarie 2014

Mie.

Mie imi vine sa injur. Si as putea sa o fac, atat timp cat is singura si mi tiuie capul de nervi si toate cele. Si as putea sa injur de toti zeii si Dumnezeii posibili si imposibili. M as transforma intr o scelerata vulgara, care ar parea ca "copiaza" unele chestii doar pentru a fi placuta. Ete fleosc. Nu vreau.
Asa ca fluier. Rasuna p aici a fluierat tembel, fara nici un acord, fara nimic. Si nici glume nu mi mai arde a face. Belesc ochii in scrumelnita, si vad ca se aduna chistoc dupa chistoc. Si se mai arde tigara, si mi pica scrum pe tastaura. Bine ca nu arde.
Si numar clipe, momente, ore . Sa plec. 
La ce bun un soare afara, cand peste tot e apa? Si stinge tot. Apa. Si foc si jar, si tot. 
Si n pana mea. Iara voi tace.
Pentru ca m am saturat sa fluier.


Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu