miercuri, 19 februarie 2014

Azi.


                                                                                   Klodiana Alia

Cred ca am devenit asociala. In exterior. Pe bune. Ma invart intre doua cartiere invecinate. Munca si home. Home si munca. Si din cand in cand, mai evadez. In Centru.
Si tac. Intru in autobuz, multumesc tipei aleia ce se hlizeste cu soferul pentru ca tocmai mi a vandut un bilet, si ma asez. Pe locurile pentru handicapati. Ca nu suport sa merg cu spatele.
Azi, am auzit conversatia dintre soferul autobuzului, si taxatoarea. Vorbeau despre sanii altei casierite. Aluia ii era teama sa nu ia vreo ”țîță” peste bot. Nu ca nu i ar fi placut. Iara tanti aia insipida se hlizea , dara nu era rasul ei. Sigur erau amanti. Soferul si madama incolora.
In piata,lume. Multa. Am balit la 10 cirese de provenienta UE. 10 ron 10 cirese. Cred ca doar de atat mi era pofta de p acolo. Si de ciuda, am luat o banana. Pe care am infulecat o la botu calului. Adica langa taraba. 
Lumea vorbeste. Se lauda. Injura. Eu nici macar nu gandeam in clipele alea. Eram transpusa in crampei din viata celor ce treceau pe langa mine. Un rrom o trecut razant de varful cizmei mele, cu un caruț. Avea loc berechet, dar nu mai injurase demult. Cred. I am raspuns sec: Sictir! Si am plecat in statie. Sa astept maxi. Ca nu mai voiam sa aud de țîțe.
Si am asteptat vreo 10 minute. Pe banca. Mi era sa aprind o tigara, dara n aveam foc. Sau da. Dar mi era lene sa caut in geanta mea de moasa urbana. Langa mine, doua tanti de la tara. Una din ele, cu fata brazdata de la tuica, ii explica celei mai in varsta, ca este ”inaceptavil” . Nu stiu ce. Dar m o busit rasul. Si m a vazut. Dar tot am ras. 
Concluzia? Am devenit salbatica. Sau chitra cu utilizarea vorbelor. Oral. 
De fumat, tot am fumat. In pragul usii. Si mi a fost bine.
Sigur sunt asociala.
Dar sunt atinsa de injeri.

2 comentarii :

  1. Oare e vr-un castig sub forma unei persoane f.sociale..excesiv de sociale ?!
    :)
    Ma complac dessss...A dessss...in a fi A sociala .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poi e firesc. Esti jumatate din Double B. Altfel, cum am fi? Prea sociabile..si ar strica :)))

      Ștergere