vineri, 14 februarie 2014

Eu nu iti spun Te iubesc.

Azi. 
Pentru ca ti o spun in fiecare clipa. Si o simt. Si nu mi trebuie o zi speciala ca sa ti pot declara ce traiesc.
La ce bun sa ti fac declaratii, cand tu le ai impamantenite in tine? 
Parca nu stii ca nu sunt EU, atunci cand nu esti Tu.
De parca n ai habar ca te strang in brate in fiecare seara, pentru a te regasi in zorii urmatoarei zile. Tot langa mine, tot in mine..
Si de ce sa ti iau perne roz sau ursuleti, cand perna ti sunt gandurile mele?
Stii ca nu eram de acord cu Valentine's day. Si nici cu Dragobetele. Pentru ca , pe tine nu te pot iubi doar doua zile pe an. O fac o viata. Si nca una, Si nca infinit de multe alte vieti.
Vrei sa ti declar dragostea mea? De ce sa o fac? Euforia pe care o simti cand doar gandim ca ne atingem, ce e ? Pasiune? Pai si pasiunea nu naste din dragoste? Dorinta nu palpita impreuna cu un sentiment?
Pai si la ce trebuie neaparat sa te sarut azi? Poi nu o fac in fiece data cand simt nevoia sa gust din tine atat de mult, incat buzele murmura iar creierul emana iubire? Pentru ca eu nu te iubesc. Doar cu inima. Nu. 
Eu o fac cerebral. Adica te iubesc, gandind, nu numai simtind. Si daca nu imi pierd capul, inseamna ca mai e o sansa sa bata si inima, nu?
Si cam gata cu dragostea.
Scrisa.
Hai s o facem real. Si sa o respiram asa cum numai noi doi stim. 
Si daca mai ai o picatura de zapada, langa tine, baga degetul in ea, si contureaza un cerc. Nu inima. Nu sageti. Doar un cerc. Pentru ca acel cerc, nu poate fi rupt. Niciodata.
Hai sa ne devenim amintiri, injere. Pentru urmatoarea noastra dragoste. Din viata ce va urma.
Si hai sa fim impietriti pentru totdeauna, dar sa traim dincolo de noi..
TIM.

Un comentariu :