miercuri, 8 ianuarie 2014

Nota autoarei.

Sunt nevoita(sau nu), sa scriu chestia asta. Si mi e sila. Pentru ca inca sunt naiva. Pentru ca inca cred(eam) in originalitate. Pentru ca refuzam sa mi deschid ochii mari , sa vad neloialitatea. Sau ipocrizia. 
Repet pentru a mia oara: Nu am pretentia sa fiu considerata extraordinara. Aici. Dar am nevoia sa fiu EU. necopiata si necopiind pe altii..
E o diferenta in a te inspira, si in a fura idei. E o diferenta intre a fi un om vertical, echilibrat, si a fi impostor.
E o diferenta in a te bucura de ceea ce scrii tu-pentru ca gandesti tu, si in a primi aplauze si aprecieri pe ceea furi. Deformat sau nu. 
Sunt dezamagita. Am gust de pelin in suflet. La naiba. Sa fiu copiata, ma asteptam. Sa fiu copiata in idei de o persoana care are pretentie de critic literar si bloger de renume- NU. Inseamna totusi ca am valoare. Nu? 
Ar trebui sa mi pun ca motto urmatoarea fraza: "Pe aici nu se trece! Pe aici se scrie ce se simte." Ce as rezolva? 
Scrierile mele sunt trairi. Venite din MINE. In orice minut de bucurie, tristete..chiar si plictiseala. Uneori postari copilaresti, alteori discutii cu mine insumi. Imi apartin. Sunt ale mele. Si amu , imi arat egoismul. Ei da! Imi apar bataile de puls lasate pe aici..
Ar fi trebuit sa ignor asta , si sa merg mai departe. Sa mi vad de ale mele , si sa traiesc linistita. Ar insemna sa ma complac in ideea de a infinge cutitul pe la spatele oricarui om ce se deschide aici. Si nu vreau sa fiu bagata in aceeasi cocina cu astfel de persoane. Punct.
Nu las probe . Nu dau nume. Nu sunt lasa. Sunt doar un om cu capul pe umeri. Chiar si daca il am in nori, majoritatea timpului. Cine e vizat, se simte. Sau nu. Asta depinde de caracter. Sau de lipsa acestuia. 
De ieri, pentru mine, a murit (figurativ)-un om. 
P.S: Din toata tarasenia asta, EU am fost acuzata de plagiat....Damn. O lamaie are careva? 
Io te un argument, Bianca..Tu ai postat in 2011..eu in 2010..aici. Si cu asta..m am lamurit pe deplin. Tu cu cu ale tale, eu cu ale mele..
RIP.
P.S1: EU nu scriu pentru cititori..nici ai mei, nici ai tai, nici ai altuia. Daca tastez, o fac IN PRIMUL RAND PENTRU MINE. Pe cititori ii respect. Si le respect si parerile. Pff..Daca mi aduc aminte de ceva, o sa urmeze si un post scriptum 2..si 3..si asa mai departe. Nu am nici un sef caruia sa i argumentez faptele. 

7 comentarii :

  1. Uneori esti prea blanda, prea finuta cu cei in genul asta...si ma apuca pe mine amu' nebuneala sa zic cateva:
    - pentru ca se lauda ca e "o inspirata" ... si da era inspirata, dar nu din propria imaginatie, simtire...bla, bla, mai corect zis "se inspira".
    ...dar nu continui, am sa tac, de dragul tau si atat..punct.

    RăspundețiȘtergere
  2. O sa ti raspund printr un proverb turcesc: "Inteleptul nu spune ce stie, prostul nu stie ce spune". Tu imi esti inteleapta.. io s un pic din amandoua.. Categoria prostului full, o lasam pt cel/cea avizata in postare ..I m bad..Si ce daca :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Urat din partea voastra doamnelor dragi. Eu nu v am acuzat de plagiat, i am aratat prietenei dumneavoastra faptul ca am articole vechi in acelasi stil, stil pe care l am folosit de mai multe ori. Dar chiar va rog sa mi spuneti cu ce considerati ca sunt asemanatoare articolele noastre pt ca eu chiar nu ma prind. Nu aveti niciun drept sa jigniti sau sa ma acuzati. Si multumesc ca v ati adresat mie de data asta si nu ati conspirat in comentarii pe alte bloguri pe la spatele meu. Cum i am spus si dansei, daca erati putin corecta imi cereati socoteala direct mie, nu prin jigniri prin culise.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri

    1. Ti am oferit dreptul la replica. Daca astepti sa intru in polemici cu tine, astepti degeaba. Ti am argumentat in postare, ce si cum. Atat.Vis a vis de ”tonul”pe care il folosesti in acest comentariu, da mi dreptul MIE, sa nu ma pronunt asupra caracterului tau de domnisoara stilata. Numai bine :)

      Ștergere
    2. Na Borjiuta ca ea nu-si da seama cum s-a inspirat ... a fost fara voia ei, si fara stirea ei, parol ...iar noi , hitre la mate, ce suntem, barfim prin culise.
      Sa-i amintesc d-rei ca ea m-a contactat in culise de feis, sa-mi spuna una , alta si nu eu si nu tu pe ea.Noi am scris aici, iar eu "mi-am permis" sa te recomand ca "original" unei prietene de blog, cu care ma citesc de ceva ani.
      Deci unde era cortina, unde o vede ea ?!
      In fine, se acorda prea multa atentie acesteia si subiectului in cauza ..si nu ma mira ca nu intelege ce dorim, pentru ca si Dumas ii era de neinteles si dupa parerea d-rei, de critic (in devenire), nitel cam anost -parere spusa public printr-o postare.

      Ei draga Bianca, crede-ma ca umila mea inteligenta, si cu ura mea :)) catre... (nici tu nu stii bine, catre cine), pe care mi-o tot invoci ( in culise) , inca il mai savureaza pe Dumas .
      Pa si sa fii iubita draga Bianca ...si sa-ti amintesti de noi, cand la randul tau, vei deveni sursa inspiratiilor altora. da mai bine nu, nu-ti mai aminti, ne faci un favor, zau !!!

      Ștergere
  4. imi aduc aminte ce frumos va comentati in trecut,una alteia in postari.....de ce atata ura?aveti ceva de castigat de pe urma acestor bloguri\postari?incercati sa fiti mai bune si lasati ura....una este clontoasa si a ''dracu'' cealalta stilata si eleganta prin scris:)))nu are sens aceasta cearta...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna sunt doar cu mine insumi. Cearta nu exista. Nu mi plac mahalagismele. Daca s a dracu, asta e fix alegerea mea. Anonimatul nu imi place. Raspunsul asta e o exceptie, proband -daca mai era nevoie, respectul. O seara buna. :)

      Ștergere