luni, 6 ianuarie 2014

Lexic iubiral.


M am hotarat sa ne impartim din clipe.Una eu, doua tu. Si cele din noapte tot ale tale sunt. Si o sa facem schimb cu momente singulare,  pana ce vom da alt sens cuvantului plural.

Si te voi lasa sa mi atingi umezeala pletelor negre, cu privirea. O sa simt cand o sa mi dai o bucla dupa  ureche, ca sa mi poti saruta lobul. Nu vreau sa mi soptesti. Vreau sa mi urli tacand ochi in ochi ca ma iubesti.

Eu am tendinta sa mi te impart. Numai mie. O bucata de iubire de dimineata, cu aroma de mac crocant pus pe un covrig aburind, o parte ziua ntreaga cand, te opresti pentru moment sa mi spui si sa ti spui ca ma iubesti. Si sa te intregesti seara. Pentru a te pierde definitiv in mine, in intuneric  luminat selenar.

Si m as juca cu tine, leapsa. Sa nu pierdem nici o picatura din ciudata noastra iubire. Sa ma poti atinge delirant , sa te pot saruta fara de oprelisti. Si as spune piua, doar atunci cand te as privi dormind. Impleticiti in talpi reci, incalzite, ca un meduz si o meduza prinsi in tentacule de buze arse de atatea gustari repetate..

Vezi injere? Plagiez cantari de mare si rondeluri de Minulesti ..Dar  recunosc. Iubesc . Te. Fara masuri. Far  de ocale si metraje. 
Oare infinitul are limita?
TIM.

2 comentarii :