joi, 30 ianuarie 2014

A(r)dd de aiurea.

Destele mele intepenite de frig, au luat o azi pe aratura. Pardon. Printre zapezi, p acilea, pe taste. Si au primit ele impuls de la ceva neuroni ramasi chirciti prin box ul cranian, si au zis sa scrie ceva de foc si inima amara. Sau albastra . Violeta,nah.
Nu mai functionez pe saituri de socializare. O fost alegerea me. Cine cunoaste, stie prea bine ca atunci cad am terminat tat ce am de spus, plec. Si mi se rupe de ce ramane in urma. La figurativ, ov cors. Asa ca, mai figurez p acilea, si pe Feisbuc. Ca mi place sa ma mai joc, sa mi mai iubesc injerii si sa mai vaz ce fac altii. Deh.. Is muiere, si apetitul meu de cunoastere este nelimitat..
So. Sa revin.
Lista me de pretini nu i asa de mare. Neamuri, suflete pereche, si cativa amici buni. Ca nah.. tin numa' ce mi trebuie. Pe unii i am adaugat je, altii au venit cu buna stiinta. Sau curiozitate. De ce spun asta? Is foarte sceptica in a adauga noi frenzi pe reteaua respectiva. Ca asa s io. Patita. Si m am lecuit, sau incerc sa o fac. Dara , stau si ma intreb: Cum pana me am acceptat fumei geloase la mine in lista? Ca le am si acum, ca (cica) , mi s dragi. Ele au venit din curiozitate ,gasindu ma in lista sotilor sau a logodnicilor. Sau a iubitilor..never mind. Cert e ca le am dat accept. Si io tat din curiozitate. Sa vaz cum monitorizeaza eventuala me activitate vertuala cu pretendentii lor. Pff.. Cred ca au ramas insa cu destu' uNflat. Ca io mi s cuminte. Si devreme home. Si nu ma bag in relatiile altora. Pentru ca mi o fo de ajuns destule alte mici "judecati" vizavi de trecut.
Dar asta e istorie.
Ceea ce vreu sa clarific, e ca nu incetez sa ma minunez de neincrederea unor fumei. Moo..daca e sa te insele, o face si far de feisbuc, si far de lant legat de maini.. Pe bune. O face pur si simplu. Ca asa vre cucu' persoanei respective. Poate ca se satura la un moment dat de obsedante iubirici, de fitze si de control, sau poate ca gasesc alte bunaciuni mai linistite. Sau poate raman cu geloasele. Nu ma pasioneaza aspectul..
Vreu doar sa dau aviz celor ce mi cer add , ca sa vaza de nu ma secsez onlain cu partenerii: Stati chill, damelor. De vreti sa mi vedeti moaca, faceti o. De doriti sa mi cetiti mintea, incercati. Dara nu mi subestimati vaga inteligenta. Pentru ca atunci o sa ard in fire, si o sa ajunga jarul si in ograda voastra.. Si atunci e bai mare..Haidi pa.
P.S.Mi e dor. Tim.

Port platosa de nesimtire. Deci puteti lovi dupa bunul vostru plac.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu