luni, 4 februarie 2013

Miserupismul vertual..



   
 

Back in blue..black...in business..sau mai degraba la  stadiul consacrarii mele p aciulea..Acela de ...ia ia ...sa va vad....Bingo! Supreme bitch. Ca subjectele siropuase si atat de pline de autoflajelare, s au cam terminat. Lipsa de personaj vizat..deh! This is a fu*king life!!

Abordam asadar draji pretini(care mai existati,lojic), atitudinea de miserupism. Daca sunteti masculi, alegeti ce sa vi se rupa..Fumeile s mai kitre si ofera numa' himenu' sau sinapsele...Depande ce poseda mai abitir.Dar sa trecem peste micii amanuntzi, si sa revenim la nesimtire. Amu discutam nesavant despre cea de acilea. Din Vertualia. Pe care nesimtire, ma hotarai sa o adopt. Iaca ashe! Caci pentru ca "finca" bunul simt excesiv , pute. In viziunea unora, a ipocrizie, in holoretina mea - a ceva firesc, dar de moda veche. Iar eu vreau sa fiu in trend...Ce pana me?Nah..

Amu, fiind novice in a poseda obraz de pahiderm, tre' musai sa iau eGZample. Si unde pot gasi, daca nu de aici? Din marea gradina zoolojica numita Virtualia?

Sa fiu ironica? Is deja. Cu cei ce o merita.. Sa fiu rautacioasa? Am supradoza de rautaciZme..Sa adopt pozitia de atac neuronal? Aproape nimeni nu ma intrece.. putini ma egaleaza, iar multi nu ma ajung nici cu macaraua...

Ma intreb:Oare ce as putea face sa fiu la fel ca majoritatea? Asta ar insemna o schimbare majora. O transfuzie complecsa.. Mi as scuate ramasitzele de intelectualnicie, si mi as pompa nspe mii de pungi de rutina comuna si neinteresanta.. 

Merita insa? Are efect fatal asupra cuiva? No way...

Dara io incerc sa raman in starea de miserupism total. Fata de "jmecheri", de pseudoatostiutori in ale mele, de persoane care inteleg numai ce vor, dar nu se obosesc sa ceteasca printre ranzi..

Aista i actuala me profaila pisiholojica.. Cui nu i place, sa ...ia pe paine... Cu sau fara lamaie...MI SE RUPE!

Haidi ha..daca ma urati perfecta..e superok...dar daca ma iubiti perfecta, promit sa nu mi se rupa!


10 comentarii :

  1. Vezi cum te "miserupeşti" .. să nu trăbuiască să-l "coşitulalocpemiserupeşti" ..!!! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Ironica esti perfecta!!!!!!! Si ma bucur ca esti din nou blue :X. Asa iti sta cel mai bine.....
    Poate te intrebi cine sunt....Ti-am mai scris o singura data , cand ai revenit dupa ce ,,te-ai dezactivat" Am descoperit blogul tau din intamplare, dar de atunci il citesc cu mare placere.
    Nu stiu cum sa postez comentariul altfel decat ,,anonim", am incercat dar ma intreaba de nu's ce cod URL si io mi-s blonda si habar nu am ce reprezinta....:">


    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Blonda,roscata,bruna,pink,blue...doesn t matter.."Uelcom tu da clab.."..Hugs!

      Ștergere
    2. Multumesc pentru ca ma accepti asa cum sunt ! ,,Ai lav macsim" clubul tau .
      Astazi am o zi ff aiurea(si e doar 9.35)...daro sa incerc sa fac si eu ca tine, sa iau o doza mare de miserupism...poate pana spre seara isi face efectul ;)....Big hug for you, Blue!

      Ștergere
    3. Asa sa fie:)...Nu mi s o mai spus de multa vreme Blue..:)
      ..

      Ștergere
    4. Daca nu te deranjeaza , eu o sa -ti spun asa...
      Eu sunt Sin ....asa ma alinta pe mine un mascul feroce din viata mea...:)

      Ștergere
    5. glad to meet you..masculul feroce cred ca s o gandit la mine cand ti o zis asa:)..sorry..fazele astea nu ma mai ating:)welcome again:)

      Ștergere
  3. "Miserupismul vertual.." :))) stai sa rad bine apoi citesc continuarea.
    Aha, esti convingatoare "la zicere"...sa vad eu amu'fapta graitoare :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Damn,injero..D apoi..sti tu,incercam si noi..Cica,gata.Ma pun pe fapte..Si sper ca si pe scris:))

      Ștergere