vineri, 1 februarie 2013

Furie



   
 

Ea: L am iubit..
El: Ca si pe mine:))
Ea:..Tu esti istorie. Stai acolo...Ti ai castigat locul!
El:Acum ce s a mai intamplat?
Ea: Acelasi lucru. Papat iluzii pe paine ,beut matraguna fara absint..
El: Iar o iei razna..
Ea: Din nou te bagi in viata mea fara sa iti dau voie..
El: Ignora ma
Ea: Si cui m as mai plange?
El:Smiorcaita..
Ea: De la raceala.
El: Si marmota...
Ea: O crapat de invidie ca s o gasit alta care sa ii faca treaba..
El: Mereu ai replici..
Ea: De aceea ma urasti.
El: Nu o fac. Imi esti indiferenta doar..
Ea: Gura!
El: Ma plagiezi..
Ea: Si ce daca!
El:..De asta cum ai scapat?
Ea: De..?
El: De persoana pe care o bocesti de cateva luni
Ea:..L am ajutat eu,sa scape de mine..
El: Si acum ce mai vrei?
Ea: ....
El: Lasa l sa isi traiasca viata!
Ea: Asta fac
El: Faci pe dreaq..Nu te mai interesa, nu te mai vaicari, revino ti!
Ea: Is lucida
El: Si idioata..
Ea: .....
El:Gata? Ai terminat cu replicile?
Ea: Gandesc..
El: Mai sti sa o faci? De ceva vreme  doar te lamentezi..Nimic concret.
Ea:Dispari!
El: Ai vrea tu!
Ea:....
El: Lasa punctele de suspensie, si fi dracoasa!
Ea:Tu ce vrei de la mine?
El: Te am invatat sa calci peste cadavre.
Ea: Si rau ai facut.
El: Ai calcat pe mine. A fost victoria ta suprema. Nu poti sa o faci si cu el?
Ea: Nu. Imi e drag..
El: Nu iti e. Altfel ar fi cu tine...
Ea: Sunt multe de spus..
El: Sunt aici.
Ea: Nu mereu..
El: Pe mine m ai lasat sa traiesc..Repet: Lasa l si pe el..
Ea: Nu o pot face..Inca nu mi am secat tot sangele pentru a fi din nou vie..
El: Nebuno..Urla,sparge....fa ceva!
Ea: Am spart clepsidra timpului meu...Nisipul s a scurs si a devenit....nici macar praf de stele!
El: Te ai drogat cumva?
Ea: Am doar sase frunzulite...
El: Il mai iubesti,proasto..
Ea: Numai urmele sale..



Nimic nu e mai patetic decat sa plangi umbre duse in neant..


































4 comentarii :

  1. life goes on injere...vei trece peste si te vom sprijini si noi :* eu una nu renunt pana nu revine B care am cunoscut-o acum cateva luni bune :*...luv ya angel :X

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Is pe road to hell,injero...sar'na de sustinere..Iau Haloperidolul,si imi revin io:))

      Ștergere
  2. lasa hell-ul injero...nu ai voie acolo :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Autoflagelare pe "urmele sale" ..!!! :*

    RăspundețiȘtergere