luni, 19 martie 2012

Raspunsuri la intrebari nepuse..


Stii ca ti pot vorbi si prin taceri..nu? Pentru ca esti singurul ce mi le poate asculta..
Trebuia sa ne dam explicatii..Ni le am cerut eronat,pentru a ajunge la o concluzie confuza pentru amandoi..
Asa ca..
Nu i mai bine sa ne iubim fara a ne cunoaste si fara a ne judeca reciproc?
Mi ai lipsit..
Si mi e constant dor de tine..
Dar le sti..si le intuiesti..Fiece pas, fiecare respiratie...Durere sau fericire..
De ce sa nu fim la fel atat cat se poate?
Sa ne pastram clipele..pentru ca ne apartin..
Am obosit sa ne mai luptam cu sentimentele..Stii ca exista..Sunt amestecate, dar atat de clare totusi..
Welcome back ...Lasa ma sa te tin de mana chiar de nu te pot atinge..si atunci voi fi bine..va fi ok..

"Unde apare dragostea, piere ratiunea." 

...Dar noi rationam,nu?

5 comentarii :

  1. Cele mai marete declaratii sunt adesea rostite in tacere...http://www.youtube.com/watch?v=8Z_Nf19Q03g....Angel

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu rationez .Nu lupt cu sentimentele ,ele exista si atit . si nu amestec sentimente (dragostea e tot ce ramine ).o sa ramin vesnic acelasi . ma rog sa ramin asa .
    Intuitie e un dar al meu de la providenta si multumesc pentru asta ori de cite ori am ocazia .
    De judecat nu judec pe nimeni si nu vreau sa fiu judecat .Nu cer explicatii si iubesc cunoscind dar neconditionat .

    DJ Project feat. Giulia - Mi-e dor de noi

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De putine ori raman fara cuvinte..Nu stiu cine esti, dar imi place felul in care gandesti..si..multumesc pt song..e sugestiv:)

      Ștergere
    2. De-ai putea....http://www.youtube.com/watch?v=lPR2SNszgac&feature=related....Angel

      Ștergere