joi, 15 martie 2012

Flash 5



..M am uscat la par, si m am infasurat in prosop..Imi placea. Pufos, cald, ma asteptase ceva vreme..
Am intrat in camera.In talpile goale. Era intins pe spate si fuma..Urma sa umplem tacerile de dupa, cu vorbe..


Ciudat! After, deveneam protocolari. Indeosebi eu. Imi placea sa il ascult. Ceea ce nu stia insa, era ca adoram sa l privesc.Pentru a l retine in mine pentru totdeauna. Cu..sau fara voia lui..


Stiam ca detesta sa mi tin fata in palme, si incercam sa ma corectez subtil..Damn! Ma domina.Si ma lasam dominata..Eu..Total.Subjugata..Parca mi era teama sa nu gresesc cu ceva..Miscarile mi erau robotizate..Nu eram eu..


Voia sa ma simt ca acasa..Unde? La noi?Nu putea exista asa ceva.. Eram de gheata..Again..
Imi povestea despre anii lipsa dintre noi.
Durea.
Totul.


M a tras pe el, luandu mi capul in mainile sale..


"Tu..Tu nu trebuie sa te superi pe mine..Esti prietena mea. Amanta. Tu esti iubita mea.(De ce nu ai mai spus ca iti sunt Totul..?)..Vreau sa ne amestecam bataile inimii, macar pentru o clipa.."


Atunci,a fost EL. Noi.And our sins..


Nimeni nu este destul de bogat sa isi cumpere trecutul..Oscar Wilde.

..as vrea sa fiu bogata..


2 comentarii :

  1. Dragostea ,Sufletul , Trecutul ,Prezentul,Viitorul nu pot fi cumparate .

    RăspundețiȘtergere