luni, 24 octombrie 2011

The weekend full of oddities..


Voua va plac ciudateniile?Adicatalea, tot ce inseamna iesit din comun, provocator, incitant,sau..de ce nu..excitant?


Gurile rele ar putea sa mi dea peste botic,contrazicandu ma. Avem pamant destul sa le umplem.Berechet.


Ashea ca, apasam pe o chestie d’aia a la Star Trek, si ne teleportam in week end ul ce abia a trecut..


Cunoscatorii stiu ca mi iubesc telefonul. Si reteaua. Pe bune. In fiecare zi,stau cu el lipit de ureche, si ma pun la taclale cu Injera.Bem coffey ul dimi, iar seara,pupacitul de noapte buna. Always.Macar atat. Daca mai mult nu se poate. (Moo..amu sa nu ganditi erotic, ca va sparg ..ideile.Bune. Cele mai bune. Prietene. Capisci?)..


Revenim..






Sambata


In cele doua orase de provincie,vreme inchisa. Nor,vant,frig.Naspa.


Eu,la job,Ea acasa.


Evident,telefon.Eu plictisita,Ea pe picior de plecare spre Miticia. Bucuroasa, o conving ca e ok sa mai schimbe “aerul”.Sa se distreze. Ne facem planuri..cum o sa fie, ce o sa faca...


In sinea mi, jinduiesc si eu la Bucuresti. Ma simte. Stie insa ca nu pot merge.In fine..


Ajung home, sun again, gandind ca fumeia mea ii deja pe drum. Pe dreaq. Acasa. Si ncepe sa mi toarne motivatiile ei. Firesti dealtfel..Ca si mine, ea are parte numai de surogate. Si atunci..La ce bun inca o iluzie?


Asa ca, ne asezam la vorba..Amintiri,doruri numai de noi stiute..Si ajunjem –inevitabil- la o concluzie:Mai bine cu “ciudatii” nostri..


Care freaks?Eiii...Obsesia mea, si “alianu’”ei..Un taur si o fecioara..Care, cu cat ii dorim mai mult, cu atat ne dau elegant peste funduletze cu ignoranta lor..


Le disecam again comportamentul, ne planjem una alteia, trece vremea, si..somnicu’ de noapte..






Duminica






Somnicu’ meu..Caci, mandra mea, avu in acea noapte o intalnire de gradu’ 3. Egzact. Cu extraterestru’.Bem cafea, printre “micile barfe”, adica..eu beau, ca ea doarme. Lojic..E 11 si jumate, si fata mea ma asculta, mormaind nush ce..Ii urez odihna faina in continuare, si ea mi spune suav:


“Sarutmana, sarutmana!”..Inchide, lasandu ma socata pentru trei secunzi..Dupa care, incep sa rad..Un ras sanatos, cu lacrimi..


De ce? Pentru ca era atat de chiauna, incat nu stia ca vorbeste cu mine..


Asta am aflat o ulterior..cand s o trezit..Pe la 13. Si cand, m a intrebat inocenta:”Am vorbit amandoua azi? “..Deci...


Nu stiu cat de mult va intereseaza “ ciudateniile” noastre..Si nici nu imi pasa.Important e ca le avem..si ca ne bucuram in felul nostru de ele..Ce ar fi daca nu ar exista? Vid. Banalitate. Rutina.






Voiam sa postez o melodie “zglobie” .Dar ,postarea asta fiind dedicata Injerei, Song ul va fi acesta:




Fell in love wih an Alien - The Kelly Family




Prietenia poate exista doar intre oameni de aceeasi valoare.

(Marie von Ebner-Eschenbach)



2 comentarii :

  1. DACA NU AM INCERCA MEREU SA NE CONTROLAM ;DACA AM LASA MASTILE ......... AM VEDEA MULTE „ CIUDATENII ” .
    CAT DESPRE CELE CU ADRENALINA ;TENTANTE - INCITANTE , CHIAR SI EXCITANTE LA CEI CARE SINT „NORMALI „ NU LE PRIESTE . LA CE BUN SA TRAIM FARA A GUSTA DIN MARUL INTERZIS ?
    NU STIU CAT SI CE CIUDATENII CIUDATE AI ; DAR SINT CONVINS CA NU VEI RENUNTA LA ELE , DECI FAT- FRUMOS-UL TAU........... A PUS-O :)

    RăspundețiȘtergere
  2. *Alt:Pana "reinvie" Fat Frumos ul..mai e vreme.Ciudata voi ramane ,always. Pentru ca bizareriile mele, imi fac bine..Oricand, oricum, oricat..Borgia.

    RăspundețiȘtergere