luni, 3 ianuarie 2011

Placere

La multi ani...in noul an...bla,bla,bla..Logic,ar trebui sa fiu in randul lumii si sa urez de toate...Insa nu m am saturat de egoism propriu.Poate m am inecat in ipocrizie.Doar un pik....
Am incheiat un an idiot, din cateva puncte de vedere. Stiu ca pe voi nu va intereseaza,asadar nu mai insist pe tema asta. Bun. Asteptari de la Noul An? Ehe heee. Destule. Ce va fi? Nu s vrajitoare. Nu mai vreau sa intuiesc nimic. Nu mi mai fac planuri aiurea.Nu mai vreau sa sper. Eu nu mai visez. Cu ochii deschisi. Eu nu mai plang. Eu rad. Rad. Ei..de fapt zambesc. Ba nu. Surad. E pe draq.. Asta i rictus.....
Incepusem cu titlul : Placere.De ce? Pentru ce placere? De ce nu? De ce da? Ce inseamana placere? Ioi...Dar asta stiti..si imi inchipui ca va lasati imaginatia sa zburde..free..peste tot. Placere. In a rade. In a iubi. In a atinge..a saruta..Ups..eu am gasit o altfel de latura a Placerii.......Aceea de a trisa..de a rani, de a minti..si ma gandesc..sa uzez de ea,sa nu?? Ce vina au altii ca eu sunt frustrata de adevaruri? De ce ma iubesc altzii? Pentru ce imi vorbesc gandurile aiurea? Ioi ..Ale draq taceri...urla in mine...strigand....Gura....Dorm . Tacere?
Nu. Constiintza...Gata azi..Cred.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu