miercuri, 10 iulie 2013

No mercy



   
 

Io te ca am revenit. Imi luai un concediu ca sa mi linistesc ganzii si sa revin pe linia de plutire. Ca deh..nu orice zboara se si manca..Anyway.Stati tranchila..N am crapat!

Nu dau nici o explicatie. Caci nu mi doresc asta. Cei ce ma cunosc, stiu ca "fugile" mele de p acilea, isi au un motiv bine intemeiat. 
Bunnn. 

Cica eine bucata fumeie (young or babette), cand vrea sa isi reinceapa veatza dupa vreo lovitura crunta in corason, isi schimba moaca. Adica se coafeaza, se aranjeaza, isi da cu o tona de farduri. Esplicatia ar fi ca cica, lasa totul in urma. Bulsheet! No true. 

Vrea sa creada ca daca si schimba mecla, va fi placuta din nou de "ex-ul". Ca ii arata ea ce a pierdut..Si sta intr o stare de prostatie continua, asteptand sa fie cautata. 
Tzeapa!
Dupa parerea me proprie si personela, o fumeie tre' sa si tina capul sus. Al vechi. Cu aceeasi coloare la per, cu acceasi moaca tampa sau nu. O schimbare de look nu poate inlatura nimic. Nici macar o impunsatura. O usturime. Si in nici un caz o dezamagire.
So..
As fi fuarte recunoscatoare amicilor si inamicilor, sa se aPtina de la concluzii. Sa si savureze extazul cerebral in liniste, si sa si tina destele acasa, fara a ma intreba ce si cum. Is muta. In silentzio stampa. 
Ma intorc la titlu. No mercy. Pentru ce sa nu am mila? Pentru parul meu. Ca il tai. Si il revacsesc red aprins. Si asta pentru a darama mitul fumeii parasite care si schiNbeaza fatzaul. 

Eu is eu. Firele mele albe, de javra aflata la venerabila varsta de 39 de ani far de o luna, necesita tratament. Asa ca, sa nu va speriati cand imi veti vedea poza de diva nefericita si tunsa p acilea..
Gata pe ziua de azi. Va tzucalesc pe frunce.

App..Zilele astea am mai scris cate ceva. In alta parte. Unde nu ma simteam "acasa". Daca sunteti curiosi si sadici, bagati o ocheada. Oricum va fi sters soon.

http://nevinovateclipe.blogspot.ro

Omul este creat din completa rautate si josnicie..(nu am spus o eu)

5 comentarii :

  1. Răspunsuri
    1. Hait..Aparusi p acilea? Nu ti sterg comm ul..n am chef. Doar ca tre' sa te corectez: Fumeia si schiNba muaca..dar naravu' ba.:))

      Ștergere
    2. ..si e valabil si pentru tine:D

      Ștergere
  2. PENTRU CA AM AFLAT PE UNDE "UMBLII" NU MA MAI IAU DE TINE ...
    MISTO AR FI SA VAD PE O "EX" TUNSA ZERO :))) SI SA-MI SPUNA CU SICTIR :" FRAIERE , DACA NU AI STIUT SA MA APRECIEZI CAND ARATAM CAT DE CAT A "NORMALA" ACUM ESTE TARZIU , SUNT ......... ANORMALA :)
    SA NE INTOARCEM LA MOACA TA , CARE NU ARE TREBURI CU SUFLETUL SI DACA SE MAI GASESTE UN FRAIER SA SE INDRAGOSTEASCA DE KG TALE , INALTIMEA TA SAU OCHII AIA DECOLORATI , PAREREA MEA :) F***-L SI APOI TRIMITE-L LA MUMA LUI .
    MA BUCUR CA ESTI BINE ! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Damn..si io s tunsa zero..dara la..ups..la axile. .Cine dreaq sa se indragosteasca de sor ta? Fucking si atat..ca nici sor ta nu se indragaleste asa usor..:))

      Ștergere