sâmbătă, 13 iulie 2013

Filosofeala de sambata seara.

Nici o intalnire nu e intamplatoare. Fie ea din Realia, ori din universul virtual. Fiece atingere mentala din orice mediu amintit anterior, lasa in urma cate ceva. O experienta. Din care sa extragi binele, si sa inveti din eventualele erori.
Chiar daca au existat momente in care am refulat frustrarea intr un mod neelegant, amu,privind peste umar, mi am dat seama ca eu am avut intotdeauna de castigat.Cateva lacrimi de tristete, transformate in perle placute numite amintiri..
Iubiri trecatoare, ce mi au oferit clipe. Superbe. Momente ce le am in buzunarul inimii, si le dau voie sa ia o gura de aer atunci cand necesit prezenta lor ..
Trecutul meu e demn de persoana mea. E ciudat, amalgamat, aventuros, provocator..si cu o tenta idealistica. Prezentul imi e liniste. Imi e impacarea mi cu sinele. Imi e binele meu. Motivat de actiunile mele.
Viitorul? Nu l pot citi..si nici nu vreau.

aripi de ingeri ma poarta alene..spre idealu mi de atins d amu..

Un comentariu :