luni, 20 mai 2013

It s my life




   
 

Nu s o telespectatoare infocata. Mijesc uochii mei - o tzara miopi, numa'  pe la AXN, si chanelurile full de documentare. Sambata insa, nationalismul m o impins sa retinez finala de la Eurovision. 

Daca pana amu dadeam 0 sanse lui nea Ouatu, ajunsai sabato sa stau cu plamanu n gat(inima imi e ocupata), ca sa observez ce big dil face reprezentaul Romanicii prin Malmo.

No..ma asez coNfortabibil pe canapea, iau niscai fructzi langa mine, si gou uaci tivi. Ascultez reprezentanta Frantei(care mi fu preferta), mai arunc cate un ochi pe net, si la ceva timp, apare Cezar.

Pana me..nu ma intereseaza orientarea lui secsuala despre care s au scris multe. Nici mecla lui. Nici faptul ca o purtat o rochita, shoul lui fiind asemanator cu cel al basarabencei..No way!

Eram concentrata pe voce. Surpriza..mi o placut. Trecerea de la voce masculina la cea de contra tenor. Clara, fara inflexiuni..Frazare faina..Ce mai..M o facut sa sper...

Locul 13. Onorabil. Omul Ouatu si o facut datoria. Complimentzi din parte mi. 
Nu stiu daca si la anul ma voi mai uita. Cert este ca m am inselat in privinta lui Cezar. 

Asa ca m am simtit datoare sa ii dau Caesar ului ce e a Caesar ului.
Atat!

Love is so bright
Like a diamond in the light
Love is so so true
Like it painted my life in blue..

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu