miercuri, 23 ianuarie 2013

Pfoaii..



Azi m or durut degetele,handsome..Nu se hotarau odata sa tasteze un numar de telefon! Indaratnice is..Am vrut sa le rup,sa fac o tzara pe masochista, dar d apoi ,gandii ca i greu tare sa nu le mai pot folosi..Cum altfel te as vedea? Nu ca nu ai fi acolo..

Si m o usturat mintea aista creatza si complecsa. Ca tat idioata ii..Gandeste intr una la tine. Chiar daca uneori se faleste ca tre' sa mearga inainte, stationeaza tat prin meleaguri vestice..

Inima? E mai linistita. Un pic numa;..Ca o vazut ca simtzasti...Cat de cat acolo,dar o faci..

Si..cum spuneam,pitzi..Azi am vrut sa te sun. Si iara am avut un puseu de lashitate. Intrebari imi curgeau ca o cascada. Ce sa iti spun? Ce sa iti spun acum?

"Buna handsome..sunt eu..Cea care ti  o facut viata un infern..Putem schimba doua sentimente?"

Asa ca,tat pe destele mele dau vina. Dar nu le rupesc.Nu azi..

Iaca ce voiam sa ti spun defapt,handsome..:

   


aist song ii bun pentru migrena..asa i?

O sa te sun handsome..o sa te sun..


2 comentarii :

  1. "... 1...2...3 si ...
    cine nu mai poate, o mana la spate"
    Asta ca se poate suna si cu "numai una".
    ..dar vorbele alea care sunt pregatite, oare vor curge ?!:)

    RăspundețiȘtergere