vineri, 7 decembrie 2012

Verzeih mir..



De ce tac? Pentru ca am vrut sa te obisnuiesti singur.Fara mine. Sa ti vezi viitorul. Real. Si sa incepi sa ma urasti. Incet .Dar sigur..

"Ti am intrat in viata cu bocancii..":.Nop.Ti am lasat usa larg deschisa, intampinandu te. Cu adevar.

Lumea ta..NU ma poate apartine. E universul ideal la care doar visez cu ochii deschisi, dar refuz sa fiu parte din el. Pentru ca ti as face rau. Te as tine pe loc. Si nu ai mai putea respira libertatea..Si m ar durea plecarea "tacuta", m ar asurzi glasul rotilor "fetitei" atunci cand ai demara in tromba..

Ne am luat clipele petrecute impreuna in ras..dar ne am iubit serios si grav..

Nu ma mai iubi,handsome!

..dar nu ma uita. Sau uita ma. 

Cele doua cuvinte..Ne au apartinut. Ni le am spus pentru ca a trebuit sa ne eliberam de ele  reciproc. Si pentru ca au fost neiluzorice.

Sangele..Sangele nostru. 0ab4. Pulseaza... Stii? In artere amortite de nelinisti si temeri..

Stiu.Suna a renuntare..Este. 

Nu ma pot decide ce sa aleg.Trecut. Prezent. Viitor. Toate ma napadesc .Acum. As sparge clepsidra asta idioata si as retine in pumn doar momentele noastre. Atat. Dar..

Sunt hotare fara limita intre noi doi. Si exista imposibilitate de apropiere pentru ca eu ma tem. Pentru ca vreau sa ramai tu. Fara eu. 

Bizar..Nu plang pentru ca traiesc acum in rutina plictisitoare, uneori..fada..fara de culoare..de rasete..Curg pumni de lichid lacrimal pe obraji si nu fac nimic sa i opresc..Nu ma pot opri pe mine..

Nu ma mai iubi,handsome!

Mincinoasa !
Sunt.Pentru ca m am pacalit spunandu mi ca pot schimba clipele viitoare..si ca voi muri cu tine pentru totdeauna. Uitandu mi realitatea..Seaca. Fara continut!

Mincinoasa!
Pentru ca am crezut cu tarie ca pot trece cu usurinta peste "gura lumii"..Si pentru ca ma vedeam calcand peste cadavre doar pentru a mi fi mie bine. Noua..

La naiba,handsome! Ti as scrie ani..Doar sa ti stiu ochii citindu ma, mainile ti mangaindu mi "cositzele" ,minte a ti urandu ma..si inima iubindu ma departat..

Ma pedepsesc singura! Alungandu  te . Ajutandu te sa scapi de nocivitatea mea. Pentru ca sunt un virus. Atat. Care ti a intrat in trup,in suflet, a facut ravagii...si ti a lasat doar o picatura de durere in urma..Nu i asa?

Cele doua cuvinte..Le simt. Sti cine esti? Sburatorul meu..Acel cineva pe care il puteam atinge. Dar nu am avut putere. Sa mi misc biscisnicile degete pentru a ti contura sufletul..Ma crezi,handsome? Ma crezi?
Crede ma!

Sunt moarta vie. Imi tarsai inima de colo colo. O ucid incet. Pentru ca asa trebuie. Try to understand me. Incearca macar..

Nu ma mai iubi,handsome!

Nu te am sedus. Dar te am abandonat. Si te am iubit plangand si razand..Plangand..Pentru ca stiam ca voi pleca. Si te iubesc. Las. Urland. Dar incomensurabil..

Sa nu te doara,handsome! Sa nu te doara..Sa ma arunci doar ca pe un lucru inutil..Da?Sa ma elimini din vene..Sa nu iti para rau ca o faci..Pentru ca nu are de ce sa ti para..

Sterge ti memoria de mine. Sa nu ma tii agatata in tine, pentru ca eu ranesc. Si nu vreau sa sangerezi. Sa pierzi din 0ab4..Pentru ca da..va fi amestecat for ever..

Nu ma mai iubi,handsome!  

Si sa nu te uiti inapoi.Sa nu ingenunchezi in fata unei usturimi trecatoare.Pentru ca nu ai voie.Tu nu ai voie..Trebuie sa mergi..si sa nu intorci capul..

Eu?Pastrez acolo. Tot. Sus..in partea stanga..In atrii si ventricule..0ab4. Atat!

Nu mi scrie,handsome!

Va doare. Vor scrijeli in pielea mi,cuvintele tale..Imi vor fi tatuaj pentru ce a ramas din viata asta a mea..

Te iubesc.Iarta ma!

Doare.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu