marți, 27 noiembrie 2012

Just a dream..





Frank Sinatra - New York, New York
   
 

M am trezit azi cu o pofta nebuna de a cutreiera lumea..Stati chill..Inca nu am inebunit! Doar ca putem evada uneori oriunde dorim, fara a avea nevoie de pasaport, bani..sau alte bunuri pecuniare..

Amu sa nu mi spuneti ca nu v ati "teleportat" doar cu gandul, undeva unde va "simteti" bine, ca nu va cred..Nu am vizitat toata Romania,asa cum ar fi normal..Dar in asta viata ,posibilitatea de a ajunge sa admir frumusetea meleagurilor mele, exista!

Asa ca..azi am calatorit in New York.Nu acest oras modernizat, plin de ultima tehnologie, de oameni grabiti si neutri, de Bursa de pe Wall Street si celelalte..Nu!

De ce dor de Big Apple? Nu stiu..Cert este ca atunci cand il ascult pe Sinatra, invariabil, asociez vocea sa extraordinara cu NY..

Cui nu i ar place sa se plimbe pe Fifth Avenue..sau sa urce in Empire State Building...Sau sa admire Central Park ul? O plimbare cu trasura, aducand in memorie Craciun uri vazute la Tv..

Place New York ul..Constientizez ca nu imi voi rupe gatul niciodata uitandu ma la zgarie nori, sau ca nu mi voi incalzi nicicand maiinile la un foc facut ad hoc in suburbii..Sau ca nu voi avea nicicand senzatia aceea ciudata de a simti "americaneste" doar la simpla vedere a Statuii Libertatii..

Nu va tin lectie de geografie..Departe de mine gandul..Numai ca vreau sa va impartasesc dorinta de a sta singura si a ma invarti ca o copila in Times Square..

Si..logic..de a asculta superbe glasuri in Madison Square Garden..

No gata cu "dreams" urile...Ma reintorc usor..si lin..in urbea mi mica dar cocheta, ramanand insa cu acel gust de cheewing gum.."Brooklyn"..:)

Uoff..Structurat? I love New York..

New York: locul în care toţi se răzvrătesc, dar niciunul nu dezertează.

2 comentarii :

  1. Sunt cu "tine-n bagaje pe undeva"...imi canta in cap ASIA. Uff ce zapaceala fac, tu Sinatra, eu ASIA. Pai se compara ?! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu i nimic,Brandusule..ne "promenadim" amandoua pe ambele song uri..:)

      Ștergere