luni, 24 septembrie 2012

The mist





Uneori percepem totul ca prin ceata. Nu suntem siguri de ceea ce avem, sau am dori sa detinem. Bajbaim prin neguri, incercand sa ne ghidam. Cateodata dupa inima, alteori dupa minte..

Pasim nesiguri prin viata, tragandu ne sufletul dupa inevitabile dureri.. Inconvoiati de ganduri , uitam sa o luam pe drumul bun...spre claritate.

Ne ar trebui sfori pentru a ne lega unul de celalalt. Astfel am evita ratacirile . Nu ar trebui apoi sa ne strigam fara cuvinte, sa ne pipaim trecutul pentru a ne simti in prezent..

Butterflies in my Stomach - Lucrurile bune
  
Incetosate chipuri dispar incet..explodeaza in mii de particule umede , asemeni lacrimilor..



5 comentarii :

  1. gandurile tale striga in gandurile mele
    ai grija de tine bia si de sufletul tau

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De mine am,Danu...de sufletul meu insa...are grija doar Cel de Sus..

      Ștergere
  2. Azi m-ai prins uimita prin gandurile tale profunde...si nu gandesc, doar simt ca ai dreptate ... si ca totul e acum adanc si bine asezat in sufletul tau. Atat sper la schimb, sa nu fii trista !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Trista nu is,injero..doar melancolica..sa fie toamna de vina?

      Ștergere
  3. http://www.youtube.com/watch?v=v6YsyPnKOZY&feature=player_embedded#!

    RăspundețiȘtergere