vineri, 14 septembrie 2012

Recuzita



 Essential Feelings - Cafe Del Mar
   
 

Am scos de la naftalina sentimente. Si le am agatat acolo, in spatele inimii.Le probez din cand in cand, sa vad daca imi mai sunt necesare sau nu.
De pilda URA. Am incercat o. Insa era prea mare si mi am spus ca nu ar trebui sa existe prin preajma mea.
Apoi am redescoperit , pe acolo, pe undeva, IUBIREA. O masura mai mica.Si zdrentuita pe deasupra..Degeaba am incercat eu sa o peticesc..Se destrama pe zi ce trece..
La naiba! ORGOLIUL e intact. Nealterat. Numai bun de scos in lume..
Si VANITATEA e ok. Raspunde cerintelor mele intocmai..
....................................................................................................................................................................
Insa nu vreau nimic. Pot fi si asentimentala..Parol! 

Nu vreau decat sa ma atinga ingerii..Atat!

E atat de multa rutina,si atat de putin adevar...

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu