luni, 11 iunie 2012

My happy ending..


Ati simtit vreodata ca nu puteti opri clipa,si ca nisipul timpului vi se scurge haotic prin clepsidra palmei?Ca doriti cu ardoare sa stati pe loc, sa va uitati in jur, si sa va bucurati de fericire?
Am pierdut momente importante ,lasand tristetea sa le ia locul..Poate ca nu am stiut sa ma bucur de ceea ce am, si sa ma multumesc cu un zambet inocent, cu o dragoste netarmurita si  fireasca..
Am cautat iubiri ce nu au putut sa mi se ofere..Intotdeuna am ales complexitatea, ignorand simplitatea unor gesturi firesti..Ce castigam? Cu ce ramaneam din provocarile continue,alambicate si fara rost?Nimic..
Am accese de impulsivitate..Stiu.Nu ma rusinez sa le recunosc.Uneori sunt furioasa pe cineva sau ceva anume, razbunandu ma pe mine. A dreaq masochista ce s.. Mi e dor de mine, ma desfid, ma atrag again..Is neputincioasa in a ma uri..
Dap.Sunt instabila emotional.Azi urasc,maine pot iubi infinit..Insa am libertatea de a genera si de a ma folosi de sentimente. Revin cand vreau, plec uneori in companie de "surle si trambite", cu un gand nespus de a ma face remarcata..No..vedeti cata sinceritate zace in mine?Faceti bine si credeti ma..
O sa incerc,pe cat pot de mult..sa arat ca iubesc..Tot..Oameni,lucruri,fapte..Sa nu ma mai inchid in carapacea autoimpusa..Ce am de pierdut? Am doar de castigat...Increderea in mine..




Putem sa fim extraordinari impreuna,in loc sa fim banali separat..n'est pas?


N.a...imi plac prietenii mei..de pretutindeni...si mai ales acum,ca bantui fara incetare undeva...in www.orasulascuns.ro

5 comentarii :

  1. Jok...ai simtit cat de multa nevoie am,si ai venit,prieten bun...Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Muaaaaaaaaaaa ...injera te pupa cu foc pe obrajori :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Se spune ca ,atunci cand ,pe un copil il atinge un ijer,zambeste..Pot fi copil acum,injero?Pot?Pot?:-*

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu trebuie să cedezi...
    Te bat să ştii!
    Ai frumuseţe în tine, te rog, nu te pripi...poţi găsi oamenii minunaţi de care ai nevoie, în acest moment nu-i ai.
    Trebuie să-ţi agăţi naturaleţea de ceva, ştii? Fă-o!

    RăspundețiȘtergere