miercuri, 6 iunie 2012

Imaginea din oglinda



Am primit acum cateva zile, un email ciudat, pe o adresa pe care nu o mai folosesc de ceva vreme.. Obiceiul meu aiurea de a nu mi citi corespondenta electronica decat foarte rar, mi a schimbat perceptia odata cu nararea acestui mesaj. Deci..

"Ma numesc Ela , si in mintea mea defileaza miliarde de ganduri. V-am citit blogul, si m-am regasit in multe din postarile dumneavoastra. Eu nu stiu sa imi stilizez povestea, asa ca , mi-am permis sa va rog sa o faceti dumneavoastra in locul meu. Este al treilea email pe care vi-l trimit, si sper ca perseverenta mea sa dea roade de aceasta data. Va voi spune in cateva randuri, povestea pe care o traiesc in prezent, facand un simplu rezumat doar pentru a va oferi dumneavoastra posibilitatea de a dezvolta si aranja in randuri maiastre , odiseea esuata a marii mele iubiri. 
Am sentimente pentru un barbat insurat. Il iubesc inocent, dar si pasional totodata, cu toate ca nu l-am atins niciodata.Ati inteles ca este vorba despre o idila virtuala. Ne auzim si la telefon, de mai multe ori pe zi. Discutam amical, despre cate-n luna si in stele.Amical, pentru ca el a stabilit de la bun inceput, ca intre noi doi nu poate exista altceva decat prietenie. Poate, de fapt sigur, numai eu simt ceva mult mai intens decat e necesar. Insa incerc sa par detasata, pentru a nu il distanta. Uneori, trec de limita impusa, si ii sugerez subtil ca tin la el, in cu totul alt mod.Dar, atunci este nevoit sa imi reaminteasca de respectul pe care il poarta sotiei sale. Si atunci imi inabus cuvintele pe care i le-as striga in fata, doar pentru a ma elibera. Eu nu sunt frumoasa. Nu am corpul ideal, si nici nu excelez prin farmec. Am insa darul de a asculta.El este superb. Idealul masculin:inalt, ochi tulburatori, buze pline. Temperamental si impulsiv, cuvintele sale biciuindu-ma uneori, si facandu-ma sa imi impun sa pun capat acestei sarade. Dar nu pot sta fara el.Sunt constienta ca nu pot avea nici un viitor alaturi de el., insa ii accept toate starile. Doar pentru a-l avea macar asa.Am omis sa va spun ca. niciodata nu m-a invitat la cafea, ca intre prieteni, chiar daca locuim in acelasi oras.
As vrea, daca se poate , sa imi faceti cunoscut chinul, prefacandu-l numai cum dumneavoastra stiti, intr-un basm feeric, al carui final mi-as dori sa fie:"Si au trait fericiti pana la adanci batraneti!".
Va multumesc anticipat, si sunt nerabdatoare sa citesc istoria propriei mele iubiri.
Ela.

Mi e dor uneori de misivele scrise de mana. Parol!Parfumate sau nu, cu floricele drept antet sau doar simple, toate au un farmec aparte.Desuet,dar extraordinar..Insa...Traim in era tehnologiei, si trebuie sa raspund acestui email..Asa e fair,nu?

"Draga mea Ela,
Daca ar fi sa aleg titlul pentru o eventuala "poveste" in poveste, ar suna cam asa:"Imaginea din oglinda"..Eu nu pot transforma iluzii in realitati..Nu am putut o face nici macar pentru mine..
Sa dezvolt iubirea ta? As pangari totul..Ce as putea adauga eu, o outsider a?Nimic..Ai pus pe foaie  toata durerea ta..Stilizata sau nu, iti apartine..
Cine sunt eu sa ti pot indulci amarul? I m no one..Sa ti spun ca te inteleg? O fac.Dar nu inteleg de ce o faci..
Sa te incurajez sa continui? Iti va fi bine?...Continua..Dar te vei sfarsi..
Nu l mai iubi? Iubeste l, pentru ca oricum nu ti apartine..
Uita l? O vei face doar daca ai puterea sa te rupi de el..
Amu ..te pupacesc..urandu ti sa te bucuri cat mai mult de Realia.. Crede ma..va fi cel mai bine..


Orice calatorie in trecut, e complicata...N 'est pas?


Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu