miercuri, 9 mai 2012

Sah



A dreaq de perfida mai e si dragostea asta. Pe bune..Si amu , ma refer strict la cea virtuala..Ce..Voi nu v ati indragalit p acilea niciodata? Ei nu..Macar de scrisul ala, de ce debiteaza cei ce ti dau stoluri de fluturasi prin stomacel..Si daca il mai vezi si la web..si ti place..uhhh..Uiti de tot si de toate..

Pana mea..Ma simt ca dreaq..Si nu s singura. Oare de ce , cei ce simt ceva mai mult decat o atractie pentru tine, nu sunt in stare sa recunoasca? Sa o spuna..odata si gata. Ce i asa de greu? Daca ii imparti sentimentele.. e ok.. daca nu, next.. Am dreptate sau nu?

Cat orgoliu am intalnit aici..He he.. Cata nesiguranta de sine, cata aroganta..Pentru ce? Pentru a ascunde ca , de fapt nutresti ceva pentru un id..un nick? Sau o persoana? La dreaq.. 

Eu am "vana" n mine.. Daca as simti pt careva , chiar si "iubire" virtuala..as arata asta.. Cum? Nu stiu.. Insa nu mi place sa ma ascund dupa dest..Deloc..

Asa ca... Spuneti ce simtiti dragilor si dragelor..De a dreptul, sau mai pe ocolite.. E mult mai bine asa... Believe me!

Atentionare..Nu mai jucati sah cu sentimentele altora..S ar putea sa pierdeti..si sa nu mai existe in veci remiza..

Si..poate ca uneori, adevarul spus de cei ce simt, si spun..nu e pe placul celor ce simt dar nu o spun..Intelegeti voi.. In fine..

Ia luati de ascultati.. si mai bagati si un "her"..nu neaparat "him"..

Tell Him - Celine Dion & Barbra Streisand
   
 

Un comentariu :