miercuri, 25 aprilie 2012

Storm..or not!



Inca nu a inceput furtuna. Inca nu. Stii, bate vantul..Tare. Si rascoleste totul. Se leagana copacii, bocind urme de pasi inexistente..Vreau ploaie. Sau nu.Astazi e ziua contrastelor. A paradoxurilor..In fapt, a nehotararilor..Am probleme? Poate.. Sunt indecisa? Din mai multe puncte de vedere..Sa mi fie  starea cauzata de "anemia" de primavara? Sau de "amnezia" auto impusa..Probabil..
Vreau sa ploua.. Sa mi spal..durerile. Sufletesti. Posed..destule. Dar nu vreau sa le impart cu nimeni..
Nu mi am desfacut , inca, bratele in larg..in ploaie..Si mi as dori..
Frig. Si stare de nestare..Atat!




With Or Without You - U2
   
 





Paradoxul - strigătul imposibil pe care îl scoate inefabilul când îl împingi până la paroxism...L.BLAGA

3 comentarii :

  1. Şi plouă, plouă
    Şi plouă lin pe faţa ta
    Şi nu ştiu dacă
    Această ploaie vom uita.
    Privesc la tine
    Şi ochii ţi i-aş săruta
    Dar ploaia asta
    A inundat dragostea mea....poezie de Ioana Voicilă Dobre .....Angel

    RăspundețiȘtergere