joi, 16 iunie 2011

INTRE ZI SI NOAPTE..



"Tocmai ceea ce ne desparte, ma atrage, tocmai ceea ce e mai frumos in tine, acea puritate, acea fervoare pe care o ai in ochi. privirea ta e vesnic in rugaciune, privirea ta face sfinti din oameni, icoane din lucruri. pe cel mai incarcat de pacate il odihnesti. Cateodata te doresc. .....imi face placere sa stau langa tine dar nu pot lua nici o responsabilitate, nici macar aceea a prieteniei. Nu sunt demn. Sunt un om sfarsit..."-Intre noapte si zi..Stahl

M am reapucat sa citesc. Si bine fack..Imi trece vremea altfel, si realizez cat de mult mi am lipsit..Eu , cea care din lecturat facu odata un cult..Am indraznit sa cer prea multe de la cei ce nu imi pot oferi totul..Pff..azi is "filosoafa"..La naiba. Aveam in gand sa mi incep Regizoralele..Nu este insa prea tarziu..I will be back!

Astrud Gilberto - Once I Loved





Uraste-ma ..perfecta, iubeste-ma ...defecta...

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu