vineri, 10 iunie 2011

I WANT TO KILL MYSELF...



Stiti ce? M am saturat de siropisme..Ia sa bag eu o doza de ironie..sa ma resuscitez...Ce dreaq? Doar DRACOASA trebuie sa si faca numarul..N est pas? 
Azi a plouat..si inca ploua..vreme de cacao..corelata cu nervii mei intinsi la maxim...rezulta o stare super naspa.De ce dreaq oare ,o zi e splendida, ca apoi urmatoarea sa fie NEAGRA? Pentru ca numai eu am bafta asta..de a papa iluzii cu cisterna=))..Sunt dezamagita. Sincer.. O fi de la "zilele comuniste"? Sau...in fine...is prea indispusa,si imi e prea lene sa dau o explicatie superplauzibila IDIOTENIEI mele..Bleah, Pacatoaso..te au ajuns blestemele...=))Jet de aici...maine revino..sau altadata..


Tatu - Not gonna get us

Asculta mai multe audio soundtrack


Uraste-ma ..perfecta, iubeste-ma ...defecta...

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu