miercuri, 29 decembrie 2010

ZEU DETRONAT

 A sosit vremea. Sa las totul in urma,si sa ma intorc acolo unde imi e locul...Printre oameni.Persoane normale.Cu calitati. Cu defecte. Cu promisiuni neimplinite. Cu vorbe spuse aiurea. Pentru a impresiona. Mi am reluat scepticismul meu definitoriu. Si am incetat sa cred in ZEI NEPUTINCIOSI.
De ce? Pentru ca si zeii mei..de fapt zeul meu..e un om poate prea normal. Care de fapt, nu are nimic in plus fata de ceilalti. Nu mai are aura aceea misterioasa. Nu mai simte. Doar minte. Multe. Si pe multe din victime le incurajeaza.."Capul sus.."...Rade in nestire . De naivitatea altora. Acolo..pe piedestalul lui fabricat din suflete ucise, ranjeste invingator...Dar..din pacate , este un invins..Si asa va ramane.
Si nu mai plang. Niciodata. Nu pentru un om simplu. Nu pentru un oarecare. Nu pentru tine. Nu meriti.      Decat compasiune. Sau poate nici macar. Oare zeii sunt orgoliosi? Si cruzi? Si atat de neapasatori?Ei ..nu. Tu ..da. Dar nu mai esti Zeu..doar un simplu muritor..



 De ce as mai intinde o mana unei alte sanse? Nu o fac. De doua ori a fost de ajuns."Dupa ce pleci va fi haos..."Pe draq haos...Cat timp a durat? Cateva ore? Poate am intrat eu intr o gaura neagra si nu mai stiu mersul timpului....Poate.
Lasa ma sa traiesc.. gata ..ajunge..Fuck...people like you...Zei inkipuitzi. Fuck sin...Fuck you!


Un comentariu :