marți, 10 februarie 2015

Finger finger on the wall..tell my what I'm looking for.

Sunt atat de putine persoane ce mi sustin nebunia,incat le numar pe deste. Sau nu. Fara deste. 
In psihologie(sau psihiatrie-uatevar), cica ca sa te poti vindeca de o fobie, tre' s o infrunti. Si io, amu..ce sa fac? Sa deschid congelatoru'?

Mnoo..s o luam cu incetinitoru' si s o dam pe reluare.
Ieri s o intamplat nenorocirea. Incercam sa beu o cana de cafea si ma tineam cu dintii de unica mi tigara matinala, cand, val vartej apare nenea. Si mi arata mana. Far' de 4 deste. Facuse omu' o improvizatie, prinse mana intre doo chestii, si cand si o tras o, o constatat ca nu mai ies fingarele la numaratoare.
Damn. Shoc. Senzational. 
Inspiram cu putere in timp ce turnam cu nemiluita apa oxigenata. El ,chircit de durere, io, cu extrasistolele cat casa. Fraiera sa arat? Neah. Ma comportam ca si cand as fi servit zilnic asemenea biftec tartar humanoid..(amu ceva multi ani, in alta locatie, intr o noapte de garda, apare un alt nene la usa.Alb la fata, dar foarte calm. Initial, il poftesc inauntru, ma pregatesc sa i masor o diastolica-chestii d'astea..El, foaaaaarte calm, imi spune ca a venit pentru asta. Asta, adica un deget. Taiat. Tinut in acelasi pumn,da? Finalul fu happy..montat la loc, gratie pungii mele cu gheata eGzistente, nefunctional, dara la locu' lui.In fine.)
Pun toata lumea in miscare, iau pacientu',fuga la hospital. Nenea doftoru' de garda, un rocker d ala blazat, se stropseste la mine ca i am administrat ceva ce -cica , n ar fi trebuit. Ridic semeata mecla, ii zic ca mi asum chestia, dupa EKG-,dasteptu' mi da dreptate. Si incearca sa faca o gluma..Ceva cu semnu' rockarilor..cu doua deste sus..Adicatalea vorbind de funie in casa spanzuratului..
Trece nea X prin toate cercurile infernului, pan' se vede pansat, schimbat si gata de campare pe chirurgie plastica. Fac reverenta de final, si parasesc incinta spitaliceasca. 
Intrebarea intrebatoare..unde s destele? Falangele..Ca nenea le a lasat impotmolite p acolo. Fac investigatii, si ma pomenesc cu ele ntr o punga. Ha. Puse la pastrare pentru azi. Cand,pa, la crematoriu.
Convietuiesc fain cu niscai fingare. De ma vedeti silfida,galbena si cu ochii nauci, sa nu va speriati.
Ca ma vindec. 

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu