vineri, 30 septembrie 2011

CUM SE TINE O INSTRUIRE..




  In atributiile mele de facatoare de bine, intra si niste cursuri de instruire in vederea acordarii PA,pe care le sustin periodic ,in fata muncitorilor din..nu conteaza de unde..
  M o anuntat shafu’ amu vreo doua zile,sa fac pustiul asta de bine,sa nu mi ies din ritm..cica..

  Pana mea..stiam notiunile.Dar zic sa dau o ocheada sa mi reamintesc vrajeala..Pe naiba..Pierdut dosarul,musai de facut rost de palavrageala..In mintea mea insa,era gradina zoologica..umblau pe acolo tauri,ursi,porumbei..arsuri,electrocutari,plagi-nexam..

  Asa ca, purced sceptica spre locul de intalnire,unde ma asteptau vro’ treij si ceva de barbati si o singura fumeie..Am inghitit in sec, am gonit animalele din retina mea nebuna, mi am fixat irisu’ meu blue murdar pe un punct oarecare..si am inceput sa vorbesc.. 

  Din amintiri,fireste..Ma mai opream intentionat sa i intreb daca au neclaritati..Liniste..toti ochii atintiti spre mine..Eu nu ma auzeam..ca deh, am pretentie de mic “Napoleon”..Le explicam tehnicile de resuscitare..la care un nene mucalit zice:”Ce ar fi doamna asistenta sa ne aratati pe viu?”
   Ha???

  Adicatalea sa se intinza unu’ jos,iar eu sa i fac un bouche a bouche..Asta da provocare..Hait..deja revenisem in Realia, gandindu ma ca oi pupa un bot vreun nene de cinzaci de ani..

  Victorieeeeeeeeeeee...Un copilas de vreo douazeci de ani, ridica mana ca la scoala, se ofera voluntar, se intinde pe o patura ..si asteapta..Ceilalti se ridica de la mese, fac roata jur imprejur, si ..asteapta si ei..

  Numai eu stau neclintita. Nu i vorba ca nu stiu manevrele..dar..Trag de timp,alegand un alt nene sa ma ajute,poate scap de chestia aia cu “respiratu’ buza n buza”..ei nah! “Asistentul” se pune vanjos sa i faca aluia compresii pe stern, ca la carte, si io uit sa  bag aer in gura pustiului.

  “Doamnaaaa”..”moare asta aici cu matale..nu vezi ca are buba?”
  Hohote de ras..
  Ma aplec, ii deschid aluia gura, caut limba..(cica sa vad ca are libere CRS )..dau sa scot destu’..pfff..copilu’ tuguie buzele pe el..
  Chicoteli iara..
  Aplic compresa pe buzele lui, inspir aer, ii pensez nasul cu doua degete,si ii suflu n gura..hait..o data scurt, inca o data..nenea celalalt apasa de zici ca i apucat pe piept, copilu’ ntinde botu’ iara..dar far’ de compresa..Nii la el..ii place gustu’ meu de tutun..

  Astia rad in continuare..si arata spre “buba”..Rad si eu, terminam “aplicatia”..
Pustiulica se ridica, trece la masa ,da “extemporalu’” si pleaca..
Finish de curs, strang chestiile de pe mese, si ma iau de corectat..

  Concluzie:Pe lucrarea Copilului..gasesc un numar de telefon, si o notita:”Disponibil intre orele 17- 24.Rog seriozitate”...


Enrique Iglesias ft  Jennifer Lopez - Mouth 2 Mouth
   


Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu