miercuri, 31 august 2011

Flash 2



Cobor pe undeva, aproape de Bucur Obor..Incerc, subtil, sa mi aranjez fularul, pun geanta e umar...si la zece pasi ma opresc pentru inevitabila tigara.O fumez linistita.E soare in Bucuresti..Pentru ca e Vineri, si pentru ca am sosit eu aici..Am pasi siguri. Deocamdata.

Pasaj pietonal, metrou..Urc ingandurata. Sunt o femeie normala, putin anormala in ciudatenia ei, cu o privire pierduta, inregistrand vizual parca totul..si trecut, si prezent..Far' de viitor,insa..Cobor..Ma asez pe o banca.Imi trec oamenii grabiti sau nonsalanti,pe dinainte..Ma apropii..Si imi e teama..

Schimb de mesaje..

Un tramvai imbatranit, ma duce intr un tempo sustinut spre....o revedere dorita..Cobor cu o statie inainte..Deja tremur. ..Aceeasi intrebare:Cum va fi oare?..

................................................................................................ ..........................................................................


Fericita.Mult prea..fericita..Ne apropiem ca si prima oara.Vorbind  la telefon pana ne atingem....


Roxette - Crash! Boom! Bang!
 
 

6 comentarii :

  1. frumos...mi-am amintit de o frumoasa dragoste la distanta:)...
    nu-mi place poza de pe background:D
    te voi urmari, spor!

    RăspundețiȘtergere
  2. Esti o femeie normala, probabil, dar asta este o amintire din februarie, cand iti aranjai fularul etc. - sa zicem - pe care o povestesti in august. (desigue, inregistrand totul, trecumt si prezent...). In rest, este fiorul vorbitului la telefon simultan sau la limita atingerii, pana la revederea dorita. Ai izbutit un poem al dorintei.

    RăspundețiȘtergere
  3. *C....Multumesc frumos..sa fie!
    *Liviu....Never it s to late for memories..Multumesc frumos pentru apreciere..stii ca inseamna mult pentru mine!

    RăspundețiȘtergere
  4. ... si ??
    ...si mai departe ?!
    Tipic nu, sunt curioasa ?! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. *Brandusa:Injero..din pacate,continuarea nu a fost asa cum trebuia sa fie..dar momentele conteaza..restul,e praf de stele..

    RăspundețiȘtergere